Eran åsikt om värdet på denna hoj!

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
gileraN
Svårstartad skrothög

Eran åsikt om värdet på denna hoj!

Inlägg av gileraN »

Har en Honda Crf450r jag tänkte sälja! Och tänkte vad den kanske kan va värd.
Årsmodell -03, ny kamaxel samt tillbehör, hyffsat ny kolv, ny schimsade ventiler, nytt titan fjäderkit, fräscha filter och oljor, fint drivpaket som inte är i dåligt skick! Regelbundet servad. Sitter även på väldigt fina excel fälgar!
Dåligt backdäck är de enda som "påverkar" körningen lite...
Alltid lättstartad och sånt :)
Bild: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6189_n.jpg
Senast redigerad av gileraN den 8 juni 2014, 20:02, redigerad totalt 1 gånger.
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
p0d1
F.D Crew

Re: Eran åsikt om värdet på denna hoj!

Inlägg av p0d1 »

gileraN skrev:Har en Honda Crf450r jag tänkte sälja! Och tänkte vad den kanske kan va värd.
Årsmodell -03, ny kamaxel samt tillbehör, hyffsat nu kolv, ny schimsade ventiler, nytt titan fjäderkit, fräscha filter och oljor, fint drivpaket som inte är i dåligt skick! Regelbundet servad.
Dåligt backdäck är de enda som "påverkar" körningen lite...
Alltid lättstartad och sånt :)
Bild: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6189_n.jpg

In på Blocket, sök efter CRF450R och bilda dig din egna uppfattning, bara för att du har mycket bytt och extra saker så brukar det inte öka värdet x-antal tusen kronor det kostar att köpa, utan endast lite mer och göra den mer lättsåld.
Användarens profilbild
BetandeMax
Elmoped

Inlägg av BetandeMax »

Ta detta på värderingstråden istället!! dessutom så tycker jag att du ska kolla lägga upp den på twostrokeriders köp och sälj och kolla vad du kan få för den
"klart jag inte tar kortet för att åka lagligt, jag tar kortet för att lugna morsan"
//Chilenarn
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

BetandeMax skrev:Ta detta på värderingstråden istället!! dessutom så tycker jag att du ska kolla lägga upp den på twostrokeriders köp och sälj och kolla vad du kan få för den
Värderingstråden är dock till för att värdera din moped.. Inte din cross :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Skriv svar