Tjena!
Jag undrar i skrivande stund vad som är skillnaden mellan en Derbi drd pro och en Derbi drd pro malossi? Om båda är 08:a. Och jag undrar även vad skillnaden är mellan en vanlig drd pro malossi 08 och Derbi drd pro malossi limited edition 08. Är det samma sak eller är "malossi i sig limited edition? Vet att jag formulera mig lite konstigt, men hoppas ni förstår.
Tack!
Exakt, bara färgen skiljer. Drd pro malossi limited edition är samma sak bara att någon har velat få den att verka coolare genom att lägga till saker på namnet. De är inte numrerade som drd limited men de är ju inte jättevanliga heller så man kan ju säga att de på sätt och vis är limited
Tack som fan! Då vet man , men har även hört att det ska bara vara 500 i hela världen av den malossin jag har, Derbi drd pro malossi edition 08:a men om jag ser det rätt så är det ingen limited edition, utan bara att dem är ovanliga?
"Äkta" limited drd hade flera andra unika saker än den "vanliga", förutom färgen och dekalerna så var de numrerade, hade annan framgaffel och dubbla frambromsskivor och lite till tror jag
Drd pro malossi är som sagt bara en ovanlig färgkombo + handtagsskydd