ombess yamaha slider

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
VirreAndersson98
Elmoped

ombess yamaha slider

Inlägg av VirreAndersson98 »

Tjena! 

Jag har fått ombesiktning på min moped. Det är en yamaha slider 09. Jag har droppblinkers fram sen har jag bcd framkåpa på just nu. Tror ni att den kommer gå igenom besiktningen så? 
eller tror ni att jag måste sätta på orginal framblinkers och orginal framkåpa? 

Tacksam för snabba seriösa svar!
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ossian »

Blinkersen får du nog fixa men är kåpan E-märkt och ser seriös ut så ska det nog inte vara några problem men jag hade safeat och kört helt original. Men om du ska bessa den så gör det med pluggat trimrör! Bara för att :D
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
Användarens profilbild
BetandeMax
Elmoped

Inlägg av BetandeMax »

Blinkernsen ska synas lika bra som orginal, Då är dom godkända, kåpan är som sagt e-märkt så den får du ha. Jag säger ha ett pluggat e-godkänt trimrör för att då måste dom godkänna röret just för att det var e-märkt.
"klart jag inte tar kortet för att åka lagligt, jag tar kortet för att lugna morsan"
//Chilenarn
Nixxen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Nixxen »

Besiktade nyss min beta, den gick inte igenom först då jag hade droppblinkers. Så sätt på original.
Åh Lilla Boone!
Skriv svar