Westman15 skrev:Tjena, är det någon som bet mellan vilka varv dessa rör ger effekt?
:gianelli 2t
Thrower
Tecnigas e-nox
Tack!
Thrower börjar sticka vid ungefär 7000rpm (bra effekt till ca 12000 rpm) och du har ett hyffsat bottendrag hela tiden.
Freppefreak skrev:
Kanske liten retarded fråga men, jag har underliggande nu är det några problem att montera överliggande?
Det bör det inte vara.
Festis skrev:Hur är leovince V6?
Ett skapligt rör med skönt drag, levererar bra effekt även på låga varv, passar till en lite mer vardaglig setup.
Rojbin skrev:Jag är förälskad i Yasuni r3 men har inga möjligheter till en hyper setup. Men skulle man kunna borra orginal cylindern (till 70-80cc) och porta den och sen köpa ett Yasuni r3? Eller varvar den fortfarande för lite?
Tycker du ska satsa på R1 eller R2 istället.
EDIT :
Emil Myllyvainio skrev:tjena
ska trimma min roxon lite och undrar om det finns några pluggar i orginalröret som man kan ta bort, ska köpa ostrypt cdi. Är det någon som har pluggat ur originalröret och isåfall hur gjorde ni?
Har tyvärr ingen större personlig erfarenhet av Roxon men har för mig att det ska sitta blindtarm på dom. Det är väldigt enkelt att kolla själv om du har pluggar eller inte, skruva bort röret och kika i mynningen (där den går ihop med cylindern då röret är påskruvat), kolla även kring luftburken och insuget! Hoppas det var till någon hjälp iaf!