Jodå nån gång skrev jag att det skulle bli ett långtidsprojekt, och jag håller mitt ordPersson97 skrev:Fan, visste inte att du fortfarande höll på med den trevliga DT:n, kul att se!
Tackar tackar, setup är bara urpluggat, rensat bort katten, drevat 13-50, men i sommar satsar jag på 70 cc och större förgasare om inte brorsan ska ta moppen ifrån migVikke2 skrev:Ser bra ut vad blir det/är för setup ?
Tack, blev själv riktigt nöjd med detOssian skrev:Det var ju ett riktigt lyft med svart sadel, snyggt!
Framdäcket byttes förra hösten, bakdäck ska jag fixa i sommar, backspegel vill jag ha men ska byta till en stage6, och regplåten får sitta där den sitter! Men tack för förslag och kul att du gillar denhejzan skrev:Köp nya däck, blir så mycket snyggare sen däckpenna på dom, plocka in regplåten och ta bort backspegeln
Bra jobbat!
Det gjorde jag faktiskt förra helgen!MisterDT50R skrev:Tack, blev själv riktigt nöjd med detOssian skrev:Det var ju ett riktigt lyft med svart sadel, snyggt!Du borde byta det på din DT!
![]()