Ett bra ställe för att gömma switchar är i hålen som det är tänkt att den man sjussar ska ha händerna i, själva blackboxen gömmer du med fördel under sadeln eller omkring motorn
Var kreativ!
Bakom hålet för batteriet har du också ett hål. Släng ner blackboxen där. Ingen kan se in där. Switchen tycker jag du sätter någonstans runt framkåpan så den är lätt åtkommlig för dig som förare. Idén om att ha den där passagerare har händerna var inte dålig. dock måste du lite "casually" flytta handen dit när polisen stoppat dig och du står still.
sweeken skrev:Du vet att blackbox märker polisen hur lätt som helst....
Nu var det ju inte dess effektivitet han frågade om utan om den var vattentät och var han borde placera den. Vad jag förstod av texten så verkar han redan ha köpt den också så då spelar det ingen roll
Nu var det ju inte dess effektivitet han frågade om utan om den var vattentät och var han borde placera den. Vad jag förstod av texten så verkar han redan ha köpt den också så då spelar det ingen roll
Ja det har du väl rätt med, Men (Tony erving-style) iochmed att han funderar på placering vill han kanske att den inte ska synas av tex polisen och borde då veta att blackboxar är en väldigt dåligt sätt att behålla körkortet, (finns inget bra förutom att ha laglig moped)
Ja det har du väl rätt med, Men (Tony erving-style) iochmed att han funderar på placering vill han kanske att den inte ska synas av tex polisen och borde då veta att blackboxar är en väldigt dåligt sätt att behålla körkortet, (finns inget bra förutom att ha laglig moped)
Jo det stämmer såklart
@gustav28: jo enligt de flesta jag har hört så är det inte ett särskilt realistiskt varvstopp så om polisen har koll på vad den håller på med så lär de märka