Moderator: Järnet60
Du kan anmäla honom för misshandel eller liknande men som de andra säger så tror jag inte att du kommer särskilt långt med dethempyyy skrev:Tja, nyss när jag åkte hem ifrån skolan så åkte jag förbi lågstadieområdet i kanske 45-50 och då hoppar nån jävla svensson polis fram och blockar vägen, så jag måste stanna och så säger jag -vad fan gör du? Och han typ -jävla ligist det är 30 här, och det springer runt en massa barn här! Jävligt förbannaf var han... Jag säger bara -jaja whatever och börjar åka iväg och då slår han till mig hårt som fan i ryggen, alltså så hårt han orkade. Kan jag anmäla honom eller nåt för det gjorde jävligt ont, jag tänkte vända om och säga typ -vad fan gör du och säga att jag skulle anmäla honom men orkade inte , hursomhelst vad skulle jag gjort och kan jag anmäla honom?
This. Ta detta som en läxa, och håll hastigheten iallafall utanför skolor.bonnaracing skrev:visa lite respekt nästa gång.
Håller med där men (även om jag låter som någon i trean) man ska inte slåss. Det låter man bli och i en sådan situation kommer det inte förbättra något, i värsta fall hade han kunnat vingla till av slaget och på grundad av det köra på någon-ReM- skrev:Bra text