Satsa int på parma! int värt de. nikasilbehanlingen e lövtunna o ger nikasisläpp! kör på nån annan cylinder om du vill ha nått me kvalité! parma håller inte ha jag hört!
simonskaren skrev:Satsa int på parma! int värt de. nikasilbehanlingen e lövtunna o ger nikasisläpp! kör på nån annan cylinder om du vill ha nått me kvalité! parma håller inte ha jag hört!
Det ända dåliga jag har hört om parmakit är att oringen går precis jäms med pinnbultshålen. För lite material som sluter tätt helt enkelt. Se nedan: http://www.rrd-preparation.com/10656/cy ... euro-3.jpg
Samt att packboxarna gärna går åt helvete
Sen utöver de nämnda över så har parmakit ett tråkigt register, väldigt höga tider på den, dvs den är högvarvig utav satan.
Du får inte tävla med den, inte är i Sverige iallafall.
Jobbig att svarva upp till rätt storlek.
Själv stog jag inför samma dilemma som du gör just nu när jag skulle bygga ihop min hyper.
Dock visste jag redan att parmakit suger k*k p.g.a ovanstående.
Men ska du ha en setup så:
*Parma 110
*Parma vev
*Italkit Selletra
*avstämt <- Svårt för den okunnige, mycket kalkyler och en bra och skicklig svetshand.
BRK45, Prorace3, ProRace Limited. Ja, listan är lång om du sen räknar med andra europeiska rör, t.ex bidalot och mvt.
*Valfria kopplingsfjädrar (dock inte orginala) <- Nya trim lameller kommer du nog inte behöva
*28-35mm förgasare
*passande insug
*passande membran, t.ex malossi vl17 osv (rekommenderar dig att inte köpa mvt!)