Utveckla gärna vad som är dåligt med Peugeot, vill gärna veta eftersom en kompis till mig tänkt köpa just en sådan.rasmusborg skrev:Vad du än gör, välj mellan cross moppe eller scooter de är ditt val men köp förfan inte Peugeot, sämsta skiten. Så dålig kvalité om man kollar på de lite finare märkena
Gillar inte motorn på dom. Om du kollar på förgasaren och så. De är min uppfattning typ, fransk skit och dom har sina egna lösningar på alltingOggeW skrev:Utveckla gärna vad som är dåligt med Peugeot, vill gärna veta eftersom en kompis till mig tänkt köpa just en sådan.rasmusborg skrev:Vad du än gör, välj mellan cross moppe eller scooter de är ditt val men köp förfan inte Peugeot, sämsta skiten. Så dålig kvalité om man kollar på de lite finare märkena
Tänker du då på hur dom placerat insuget på motorn samt hur förgasarens riktning blir?rasmusborg skrev:Gillar inte motorn på dom. Om du kollar på förgasaren och så. De är min uppfattning typ, fransk skit och dom har sina egna lösningar på alltingOggeW skrev:Utveckla gärna vad som är dåligt med Peugeot, vill gärna veta eftersom en kompis till mig tänkt köpa just en sådan.rasmusborg skrev:Vad du än gör, välj mellan cross moppe eller scooter de är ditt val men köp förfan inte Peugeot, sämsta skiten. Så dålig kvalité om man kollar på de lite finare märkena
Haha nä de var ett annat problem, men om du tittar i förgasaren så är det jätte svårt att ställa in den då du knappt kan göra några inställningar med nålen och för att skruva på luftskruven behövde man special verktyg. Peugeot har gjort allting på något konstigt sätt, men dom går bra original det kan jag inte säga emot i alla fall blastern och Snake. Men skulle hellre tagit något annat märke typ Piaggio, Yamaha, ApriliaOggeW skrev:Tänker du då på hur dom placerat insuget på motorn samt hur förgasarens riktning blir?rasmusborg skrev:Gillar inte motorn på dom. Om du kollar på förgasaren och så. De är min uppfattning typ, fransk skit och dom har sina egna lösningar på alltingOggeW skrev: Utveckla gärna vad som är dåligt med Peugeot, vill gärna veta eftersom en kompis till mig tänkt köpa just en sådan.
Jaha, nu förstår jag vad du menar, det är alltså original förgasaren som du inte gillar?rasmusborg skrev: Haha nä de var ett annat problem, men om du tittar i förgasaren så är det jätte svårt att ställa in den då du knappt kan göra några inställningar med nålen och för att skruva på luftskruven behövde man special verktyg. Peugeot har gjort allting på något konstigt sätt, men dom går bra original det kan jag inte säga emot i alla fall blastern och Snake. Men skulle hellre tagit något annat märke typ Piaggio, Yamaha, Aprilia