Tja, som rubriken lyder så undrar jag om det finns något att köpa till en Yamaha aerox som gör att passageraren sitter lite bekvämare då det för tillfället är ganska så obekvämt och hårt. Så finns det alltså något att köpa till så att det blir bekvämare?
Edit: Åkte på en kompis Aerox med årsmodellen 2013 och den hade en väldigt skön passagerarsadel, å skulle vilja ha något liknande till det om det nu finns
detblevlucas skrev:Kolla med din kompis vad som gör den så bekväm?
Det är ju för det är som en till liten skitsadel där bak på de nya.
Skulle jag haft en aerox hade jag skitit i hur obekvämt det är att sitta där bak
Kanske är så man borde tänka, men man måste ju visa lite hänsyn til alla vackra tjejer också haha
Äsch om du skjutsar dom ska dom väl ändå få nåt hårt i rumpan så är väl lika bra att de börjar lite tidigare
Moppar jag ägt= * Moppar jag äger= ^
1. Ful vivacity Köpt för 4500 såld för 5k *
2.Puch maxi köpt för 500 med 2 motorer, sålde direkt för 1500 *
3. Stunt Aerox köpt med 2 motorer för 3700 *
4. Aerox 03 köpt för 2300 såld för 10 k *
5. Derbi Senda R, bytt mot stunt rox som inte starta ^
detblevlucas skrev:Kolla med din kompis vad som gör den så bekväm?
Skulle jag haft en aerox hade jag skitit i hur obekvämt det är att sitta där bak
Kanske är så man borde tänka, men man måste ju visa lite hänsyn til alla vackra tjejer också haha
Man får plats 2 på förarsadeln ifall man klarar av fysisk kontakt med andra personer (det klarar man ju när det är en tjej ) + så blir man den som inte skjutsar ifall man har 2 mopeder och är 3 personer eftersom den tredje personen hellre åker på en skön sadel!
Hampu skrev:
Man får plats 2 på förarsadeln ifall man klarar av fysisk kontakt med andra personer (det klarar man ju när det är en tjej ) + så blir man den som inte skjutsar ifall man har 2 mopeder och är 3 personer eftersom den tredje personen hellre åker på en skön sadel!
Jovars, lutar väl åt en aerox 07:a, men det "negativa" är att den gått ca 2600mil. (om det nu är negativt)
Om du vill ha en moppe med skön sadel ska du ha en viva, dom har sjukt med sadel space och alla som provat tycker att sadeln är sjukt skön, sedan kan man ju jämföra snygghet mellan aerox och viva men jag tycker att man kan åka en ful moppe om man kan spara ca 5k
Moppar jag ägt= * Moppar jag äger= ^
1. Ful vivacity Köpt för 4500 såld för 5k *
2.Puch maxi köpt för 500 med 2 motorer, sålde direkt för 1500 *
3. Stunt Aerox köpt med 2 motorer för 3700 *
4. Aerox 03 köpt för 2300 såld för 10 k *
5. Derbi Senda R, bytt mot stunt rox som inte starta ^