La upp tidigare på forumet att jag blivit fotad när jag rullat med min moppe på tomgång av en gubbe. Men nu har det gått upp ett snäpp så bilar har börjat filma en och åka efter...
Kan de göra nånting med videon så polisen kan ta en?
Det ända dom kan göra, är att hålla span på dig eller något liknande! Dom kommer säkert börja fokusera med på moppeåkare runt de området där du blev filmad, om dom ens orkar lägg ner tid på sånt. Men som sagt, dom kan inte göra ett shit nu
Fattar inte hur fan du lyckas.
När man själv var ca 15 år och en kvart, så körde man ju som en jävla idiot med en moppe som låter utav bara fan, men det var aldrig nån som fick för sig att filma eller ta kort på en då.
Har du regplåt så kan det ju vara läge att plocka bort, men gissar att du inte har den på.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Haha jadu vettefan själv hur jag lyckades. Kör ändä jävligt bra och visar respekt för gående och vissa bilar. Ligger på högväxel så det inte låter så mycket i mindre bostadsområden. Men brände på vid en korsning när jag körde med polarn. Drog ifrån dom direkt och väntade sen in dom då ligger en jävla bil och slickar dom i arslet sen drar jag på igen sen stannar jag vid nästs korsning och lägger sig nära mig och filmar samtidigt :p det är en Derbi hyper med kapad ram och bara kylarvingar på som kåpor.
Folk har väl för lite sex så dom är bittra å jävliga och dampar på moppar.
Hände även idag att en gubbe dampade vid en skola och blockerade vägen sen körde jag åt ett annat håll så sprang han efter xD
Lillapojkens skrev:Haha jadu vettefan själv hur jag lyckades. Kör ändä jävligt bra och visar respekt för gående och vissa bilar. Ligger på högväxel så det inte låter så mycket i mindre bostadsområden. Men brände på vid en korsning när jag körde med polarn. Drog ifrån dom direkt och väntade sen in dom då ligger en jävla bil och slickar dom i arslet sen drar jag på igen sen stannar jag vid nästs korsning och lägger sig nära mig och filmar samtidigt :p det är en Derbi hyper med kapad ram och bara kylarvingar på som kåpor.
Folk har väl för lite sex så dom är bittra å jävliga och dampar på moppar.
Hände även idag att en gubbe dampade vid en skola och blockerade vägen sen körde jag åt ett annat håll så sprang han efter xD
Filma tillbaka ffS
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!