Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97fruktigkaka skrev:Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det![]()
Är du skön eller? Det är precis tvärtomKymcoFTW skrev:Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97fruktigkaka skrev:Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det![]()
Första gången tänkte jag, äsch blir skit enkelt och pluggade inte alls - såklart så kuggade jag.Rasges skrev:Är du skön eller? Det är precis tvärtomKymcoFTW skrev:Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97fruktigkaka skrev:Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det![]()
Du är allt en rolig jävel.. Har du inget vettigt att säga så knip..KymcoFTW skrev: Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97
Stämmer bra så låser här.GurkMarmelad skrev:finns redan tusen trådar om detta, sök innan du gör ännu en ny tråd om detta.