teoriprov svårt *?

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
fruktigkaka
Svårstartad skrothög

teoriprov svårt *?

Inlägg av fruktigkaka »

Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det :evil: :?
speedfight 2 ac
Setup :
airsal 70cc sport
Urpluggat orginalrör
16,5mm mikuni moddat på orginal insug
sportluftfilter (+10 hk)
biltema bakdäck
sf 1 framkåpa ( +15 kmh för mindre luftmotstånd )
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav

Inlägg av GurkMarmelad »

finns redan tusen trådar om detta, sök innan du gör ännu en ny tråd om detta.
KymcoFTW
Elmoped

Re: teoriprov svårt *?

Inlägg av KymcoFTW »

fruktigkaka skrev:Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det :evil: :?
Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97
NORRLÄNNINGAR FTW!!!
Användarens profilbild
Rasges
Svårstartad skrothög

Inlägg av Rasges »

KymcoFTW skrev:
fruktigkaka skrev:Har teoriprov på tisdag har pluggat ganska mkt får 70 av 70 på sluttestet på datorn , min kompis pluggade mer än mig och han kuggade första gången drf jag är så stressad över det :evil: :?
Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97
Är du skön eller? Det är precis tvärtom
Remoz12
Elmoped

Inlägg av Remoz12 »

Rasges skrev:
KymcoFTW skrev:
Är du skön eller? Det är precis tvärtom
Första gången tänkte jag, äsch blir skit enkelt och pluggade inte alls - såklart så kuggade jag.
Men så tog jag tag i det och fixade mig ett godkänt på andra försöket ;), då jag lade ned tid på att plugga ;)
Precis som Rasges sa, plugga och du ska klara det.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

KymcoFTW skrev: Asså dom som pluggar mycket failar alltid! jag pluggade inte ett skit och fick alla rätt, Direkt efter provet körde jag hem med min kymco förbi Persson97
Du är allt en rolig jävel.. Har du inget vettigt att säga så knip..
GurkMarmelad skrev:finns redan tusen trådar om detta, sök innan du gör ännu en ny tråd om detta.
Stämmer bra så låser här.
Låst