Vilket mått på styre? Piaggio Typhoon 2003

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Vilket mått på styre? Piaggio Typhoon 2003

Inlägg av Rainn »

Tjena, hade tänkt o dra till Feltema och köpa ett fatbar styre till min piaggio typhoon, vet någon vad det är för mått jag ska ha på styret? :roll:
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Hampu
Avstängd

Re: Vilket mått på styre? Piaggio Typhoon 2003

Inlägg av Hampu »

Rainn skrev:Tjena, hade tänkt o dra till Feltema och köpa ett fatbar styre till min piaggio typhoon, vet någon vad det är för mått jag ska ha på styret? :roll:
Ett fatbar styre är väl alltid 28,6? Men sen måste du ju ha en sådan styrstam också...
Användarens profilbild
rexzo
The king of the forest

Inlägg av rexzo »

Köp inte fatbar :) lättare å hitta styrstam till 22mm styre
Full gas inge knas
Rieju mrx 2006
olséN^
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av olséN^ »

Jag har faktiskt på feltema idag och köpte ett styre till min Snake, första gången jag köper något där. Men styret verkar vara skönt, ska montera det imorgon. Jag köpte ett högt MX styre med fågelpinne men har tagit av pinnen så det ser ut som ett ¨fatbar¨. Det var mer praktiskt också, behöver inte byta styrstam därför att det är 22mm och inte 28,6 som ett äkta fatbar är. Det är 80cm brett orginal men ska kapa det så det blir cirka 73cm.
To much is never enough.. !
TriqnTPH
Elmoped

Inlägg av TriqnTPH »

olséN^ skrev:Jag har faktiskt på feltema idag och köpte ett styre till min Snake, första gången jag köper något där. Men styret verkar vara skönt, ska montera det imorgon. Jag köpte ett högt MX styre med fågelpinne men har tagit av pinnen så det ser ut som ett ¨fatbar¨. Det var mer praktiskt också, behöver inte byta styrstam därför att det är 22mm och inte 28,6 som ett äkta fatbar är. Det är 80cm brett orginal men ska kapa det så det blir cirka 73cm.
Najs!!
Piaggio Typhoon! (Y)

Polini - ForRace 70cc
Keihin - förgasare (PWK) 33mm
Stage6 - Luftfilter Racing Dubbell
Malossi - Koppling 107mm
Yasuni - Avgassystem Carrera 20
& Lite smått och gott
Skriv svar