Jo, men trodde man inte behövde byta styre+styrstam för det var en annan beta ark utanför skolan som såg ut att ha original stryre och nudebar, sorry för dubbelpost men vill hällre köpa en ny cylinder än lägga pengar på nudebarArkstar skrev:Du måste ta loss styret,
Styret sitter ihop direkt som en styrstamm och styre
Dvs att om du ska byta till nudebar så måste du köpa styrstam och styre.
Sa jag inte tidigare hur du skulle göra?
pröva ta av framkåpan och hastighetsmätaren, det har jag sett några aeroxar som har, ser lite konstigt ut men det funkarSammaboss skrev:Jo, men trodde man inte behövde byta styre+styrstam för det var en annan beta ark utanför skolan som såg ut att ha original stryre och nudebar, sorry för dubbelpost men vill hällre köpa en ny cylinder än lägga pengar på nudebarArkstar skrev:Du måste ta loss styret,
Tack ska testas direkt!LuddeH98 skrev:pröva ta av framkåpan och hastighetsmätaren, det har jag sett några aeroxar som har, ser lite konstigt ut men det funkarSammaboss skrev:Jo, men trodde man inte behövde byta styre+styrstam för det var en annan beta ark utanför skolan som såg ut att ha original stryre och nudebar, sorry för dubbelpost men vill hällre köpa en ny cylinder än lägga pengar på nudebarArkstar skrev:Du måste ta loss styret,