speedfight 3 trim

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
japple98
Elmoped

speedfight 3 trim

Inlägg av japple98 »

Tja har en speedfight 3 2013 å har köpt ett leovince zx-r rör till, nu sitter det på med nya vikter å pluggen i röret är fortfarande i, den kommer inte över 8k varv på plan körning och i uppförsbackar, men i nedför går den upp i 9k, den gör ungefär 50 nu å funderar på att ta bort pluggen, men jag har hört att de är cdi spärrade å undrar vart man kan köpa ny cdi då? Å ska jag dra V ringen oxå? Tack :D
Dreamhack
Elmoped

Re: speedfight 3 trim

Inlägg av Dreamhack »

japple98 skrev:Tja har en speedfight 3 2013 å har köpt ett leovince zx-r rör till, nu sitter det på med nya vikter å pluggen i röret är fortfarande i, den kommer inte över 8k varv på plan körning och i uppförsbackar, men i nedför går den upp i 9k, den gör ungefär 50 nu å funderar på att ta bort pluggen, men jag har hört att de är cdi spärrade å undrar vart man kan köpa ny cdi då? Å ska jag dra V ringen oxå? Tack :D

Ostrypt cdi kan Du köpa från twostroke, v ringen är de bara du själv som kan svara på. Vill du den ska gå ännu snabbare - dra v Ringen annars låt den vara kvar
japple98
Elmoped

Inlägg av japple98 »

Nej det är det som är problemet, jag har letat både på 2 stroke å racingplanet men det finns inga ostrypta till speedfight 3
macke15
Elmoped

Inlägg av macke15 »

Samma moppe och samma problem här. Funkar den här tro? http://www.twostroke.se/product.asp?product=34561
japple98
Elmoped

Inlägg av japple98 »

Ska se hur det blir när jag har dragit pluggen ikväll, får avgöra det då, men vart sitter CDI på speedfight 3?
Skriv svar