Sprint Aerox, går att sälja?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
T-bekk
Elmoped

Sprint Aerox, går att sälja?

Inlägg av T-bekk »

Hejsan allihopa,
Jag går i tankar att köpa en Aerox för att hypertrimma och använda som sprinter på Meca-Raceway Malmö.
Jag har kunskaper om motorer och så, så trimning är inga problem.
Min fråga speglas ganska bra i topic, jag undrar om det går att sprint-styla den och sedan sälja? Och vad skulle dom ungefär hamna på för pris då? (Beror på utrustning- jag vet, men räkna med en fet hyperutrustning).

Tack så mycket!
Mvh
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Beror helt på hur mycket du kört med den :wink:
Inte för att jag skulle vilja köpa en hypertrimmad för att raca med, vill man ju bygga själv
Användarens profilbild
naRaja
Svårstartad skrothög

Re: Sprint Aerox, går att sälja?

Inlägg av naRaja »

en sprint är rätt snygg hur den än ser ut mne självklart kan du ju lacka, och polera, modda och köpa saker :)
P0JKEN skrev:ingen märkvärdig effekt, mera att det drar mindre bensin.
Men spelar ingen roll om man trimmar hårt. Din motor är mera törstig än en finsk bastu badare är på HB.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Re: Sprint Aerox, går att sälja?

Inlägg av Moddad »

naRaja skrev:en sprint är rätt snygg hur den än ser ut mne självklart kan du ju lacka, och polera, modda och köpa saker :)
Mjo men sprint är ju inte till för att se snygga ut : > Ingen som använder för att nöjesåka då de slukar typ 1,5 liter milen x )
T-bekk
Elmoped

Inlägg av T-bekk »

Okej, tack för svaren!
Man kan ju alltid avtrimma om köparen skulle vilja? Alternativt behålla boxen under sadeln så går det ju faktiskt att sätta fast kåperna igen :).
Aja, Tack igen!
Mvh
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dz2 »

förlåt att jag går lite off topic, men träffen på mecka raceway , det verkar inte som om det kommer bli något av det.
Eller har någon tagit reda på "insider fakta" å kan nu fastställa att det verkligne kommer bli av:P
~OWR~ One Wheel riders ;)
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Låst