Moderator: Järnet60
Kan ju fortfarande rusa motorn för de eller?LuddeH98 skrev:Jag har inte gjort nåt fel men hans vänner var lite dumma! Jag har inte en jäkla aning om vilka det va men jag kan väl inte åka di för något eftersom jag inte gjorde något! Dessutom körde ju bara polisen förbi oss när vi stod och väntade på att det skulle bli grönt.
Hur skulle dom kunna ta mig? Det finns inget neutralt läge på en scooter
Nah, håller jag inne bakbromsen och gasar så kommer den upp i ca 2000varv medans deras dånar som fanns på 10k varv! En scouter är ju ganska tyst med org. RörSebbe-Tuning skrev:Kan ju fortfarande rusa motorn för de eller?LuddeH98 skrev:Jag har inte gjort nåt fel men hans vänner var lite dumma! Jag har inte en jäkla aning om vilka det va men jag kan väl inte åka di för något eftersom jag inte gjorde något! Dessutom körde ju bara polisen förbi oss när vi stod och väntade på att det skulle bli grönt.
Hur skulle dom kunna ta mig? Det finns inget neutralt läge på en scooter
Sa inte specifikt att bara just du gjorde det. Skulle det nu motförmodan komma upp något så är det dem som ska bevisa att du gjort detta, stort tvek på att tantens ord väger mer i detta fallet men upprepas det så kommer det gradvis att tynga ner hennes ord och ni åker dit för ofredande.
Men som sagt, jag är inte jätte hajp på lagen men håll dig borta ifrån dem killarna få kanske?