Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Viva-Micke skrev:Dom har troligtvis fått tag i han som stal moppen, och nu finns troligen min moppe i stockholm. Hoppas dom bara får tag i den där sjuka jäveln...
Skönt om dom nu fått tag i honom och du får din moppe tillbaka. Hoppas bara den fortfarande är i samma skick då.
Viva-Micke skrev:Dom har troligtvis fått tag i han som stal moppen, och nu finns troligen min moppe i stockholm. Hoppas dom bara får tag i den där sjuka jäveln...
Skönt om dom nu fått tag i honom och du får din moppe tillbaka. Hoppas bara den fortfarande är i samma skick då.
Hoppas får man alltid men som kåpkittet såg ut ska man inte vara allt för säker, men polisen sa att om dom får tag i honom ska han betala allt för att få moppen att bli detsamma. Alla kvitton ska fram och sånt sa dem...
Moppen är köpt av försäkringsbolaget för 12 295, ganska nöjd ändå. Förlåt för att jag inte har berättat, men fick reda på det förra veckan... så det var allt för mig, följ gärna mitt aerox projekt. Tack till alla som följt och kommenterat detta Tack ännu än gång...