skall nog prova.. Ifall jag inte ballar ur...Rieju_Jacob skrev:Nån mer än jag som ska drömma inatt? Då kan ju alla som hör skriva rapport imorgon
skall nog prova.. Ifall jag inte ballar ur...Rieju_Jacob skrev:Nån mer än jag som ska drömma inatt? Då kan ju alla som hör skriva rapport imorgon
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Bara köra på helt klart värt paralysen som uppstår ibland, och om man bara är medveten om att de är en paralys och de är ofarligt så blir de ite nå läskigtArkstar skrev:skall nog prova.. Ifall jag inte ballar ur...Rieju_Jacob skrev:Nån mer än jag som ska drömma inatt? Då kan ju alla som hör skriva rapport imorgon
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
sant!Rieju_Jacob skrev:Bara köra på helt klart värt paralysen som uppstår ibland, och om man bara är medveten om att de är en paralys och de är ofarligt så blir de ite nå läskigtArkstar skrev:skall nog prova.. Ifall jag inte ballar ur...Rieju_Jacob skrev:Nån mer än jag som ska drömma inatt? Då kan ju alla som hör skriva rapport imorgon
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
sätta på en dröm tjejRieju_Jacob skrev:Va har alla tänkt hitta på i drömmarnas värld denna afton då ?
Va glad för det, paralys är riktigt äckligt och alla ni som säger aah jag ska ha lucids osv osv, det tog mig 3 veckor, prövade varje dag att bryta igenom oc hamna i lucid utan att somna eller vakna eller hamna i OOBDerbi_Guy skrev:Någon som har tips på hur man kommer in i sömnparalysen enkelt?
Jag har försökt hur många gånger som helst men klarar aldrig det..
Rieju_Jacob skrev:Va glad för det, paralys är riktigt äckligt och alla ni som säger aah jag ska ha lucids osv osv, det tog mig 3 veckor, prövade varje dag att bryta igenom oc hamna i lucid utan att somna eller vakna eller hamna i OOBDerbi_Guy skrev:Någon som har tips på hur man kommer in i sömnparalysen enkelt?
Sov någon timma, gå upp rör lite på dig gå tillbaka och somna in igen. Det ska gå fortare och du hamnar in i en djupare sömn.Derbi_Guy skrev:Rieju_Jacob skrev:Va glad för det, paralys är riktigt äckligt och alla ni som säger aah jag ska ha lucids osv osv, det tog mig 3 veckor, prövade varje dag att bryta igenom oc hamna i lucid utan att somna eller vakna eller hamna i OOBDerbi_Guy skrev:Någon som har tips på hur man kommer in i sömnparalysen enkelt?
Okej, kanske inte en sömnparalys jag menar väll mera hur man kommer in i själva Lucid drömmen?
Jag lärde mig genom den här guiden: https://www.flashback.org/t1766592Derbi_Guy skrev:Rieju_Jacob skrev:Va glad för det, paralys är riktigt äckligt och alla ni som säger aah jag ska ha lucids osv osv, det tog mig 3 veckor, prövade varje dag att bryta igenom oc hamna i lucid utan att somna eller vakna eller hamna i OOBDerbi_Guy skrev:Någon som har tips på hur man kommer in i sömnparalysen enkelt?
Okej, kanske inte en sömnparalys jag menar väll mera hur man kommer in i själva Lucid drömmen?
ja vissa skräck filmer med barn i är riktigt äckligaFreZz skrev:testar det här ikvällmen kommer inte kolla på den där filmen då jag vägrar kolla på skräck filmer med barn i
hehehe yolooooooo kör på bah, söte rasmus <333rärox skrev:Funtat på att prova, men vill fan inte fastna i en mardröm.. #Räroxvisarsigvaenfjolla
verkar värt att testa, sägs att det ska vara en häftig upplevelse.Arkstar skrev:Tja!
Efter att ha sett Insidious igen så kom jag på tänka på denna tråd ^^
Är rätt sugen på testa igen och se om man kan flyga hit och dit osv
Själv ska jag göra det på påsklovet tror jag då man sitter och dygnar och är skittrött sen så bästa tillfället och testa då
Är det någon mer än jag som ska prova/köra igen ?
härligt!GurkMarmelad skrev:verkar värt att testa, sägs att det ska vara en häftig upplevelse.Arkstar skrev:Tja!
Efter att ha sett Insidious igen så kom jag på tänka på denna tråd ^^
Är rätt sugen på testa igen och se om man kan flyga hit och dit osv
Själv ska jag göra det på påsklovet tror jag då man sitter och dygnar och är skittrött sen så bästa tillfället och testa då
Är det någon mer än jag som ska prova/köra igen ?
jag ska nog ta det någon gång under påsklovet jag med.
Hehe <3rärox skrev:Så jävla söt Justine.<3
Men asså ärligt talat så om man hamnar i något riktigt jävla läskigt och inte kan ta sig ur det, så kan man säkert få men för livet.
Hahah håller med dig därjukkasjärvi skrev:Fyfan, låter riktigt fränt samtidigt som det låter äckligt, värt att pröva inatt?
Är det svårt att "ta sig ur" om man fastnar i det?
Vore ypperligt för mig inatt då jag redan nu är ganska trött och är ledig imorgon. Men är lite rädd att man ska se demoner och andra hemska saker :pArkstar skrev:Hehe <3rärox skrev:Så jävla söt Justine.<3
Men asså ärligt talat så om man hamnar i något riktigt jävla läskigt och inte kan ta sig ur det, så kan man säkert få men för livet.
När man har lärt sig kontrollera drömmarna ska de fan va jävla stor belöning..
Gå ur sin kropp och kolla på när man själv sover verkar dock obehagligt, men det värsta som kan hända är ju väl att man öppnar ögonen i sömnparalysen och kan se demoner osv..
Hahah håller med dig därjukkasjärvi skrev:Fyfan, låter riktigt fränt samtidigt som det låter äckligt, värt att pröva inatt?
Prova om du vill men som det står i guiden funkar det bäst när man är trött som fan så därför va påsklovet ett bra tillfälle o prova nån gång!
Ta sig ur, menar du ur drömmen?
Du får försöka väcka dig själv genom att vicka på tårna eller fingrarna elelr något annat sätt som du kan väcka kroppen med då kroppen sover eller är '' förlamad ''
Kör på dåjukkasjärvi skrev:Vore ypperligt för mig inatt då jag redan nu är ganska trött och är ledig imorgon. Men är lite rädd att man ska se demoner och andra hemska saker :pArkstar skrev:Hehe <3rärox skrev:Så jävla söt Justine.<3
När man har lärt sig kontrollera drömmarna ska de fan va jävla stor belöning..
Gå ur sin kropp och kolla på när man själv sover verkar dock obehagligt, men det värsta som kan hända är ju väl att man öppnar ögonen i sömnparalysen och kan se demoner osv..
Prova om du vill men som det står i guiden funkar det bäst när man är trött som fan så därför va påsklovet ett bra tillfälle o prova nån gång!
Ta sig ur, menar du ur drömmen?
Du får försöka väcka dig själv genom att vicka på tårna eller fingrarna elelr något annat sätt som du kan väcka kroppen med då kroppen sover eller är '' förlamad ''
hehe.. yolo ;Djukkasjärvi skrev:Det där gjorde inte saken bättre..Kör på då
Kan hända om du öppnar ögonen under sömnparalysen O.o
här är typ guiden:jukkasjärvi skrev:Ska göra ett försök iaf, om jag vågar..Arkstar skrev:hehe.. yolo ;Djukkasjärvi skrev: Det där gjorde inte saken bättre..
Klart du ska prova, återkom imorgon med svar!
Återkommer imorgon ifall jag lyckades
Haha håller med digLinkanTuning skrev:Åh fyfan... Verkar ju as läskigt, men vafan yolo, ska testa detta under påsklovet!!