tetesnubben skrev:Gillar äntligen fredag och vet att många mer än jag läser de och uppskattar de

Dock så orkar inte jag och många andra kommentera eller inte vet riktigt vad man ska kommentera? Finns inte så mycket att diskutera i en intervju

Men förstår att kommentarer gör så man vet om någon uppskatar det
Tycker äntligen fredag inte behöver ta bort något, bara lägga till något mer roligt att läsa om

Har inget bra förslag tyvär men någontig som blir mer varierande än intervjuerna vore kul

Det är väll bra att det uppskattas iallafall, sen är det väll lite som i projekt trådarna. Ett Snyggt! Kul! eller annat blir man glad av, passa även på att fråga medlemen som blir intervjuad om det är något ni undrar över
Derbi_pöjk skrev:Jag tycker själv att äntligen fredag är skit kul att läsa, så snälla sluta inte med det!

Men några förbättringar skulle kanske vara att länka några goa' moppe videos eller ställa nya fräscha frågor, även lägga ut fler bilder

Och som sagt ska vi bli bättre på att kommentera

Jo men har ju ändå gjort över 10 intervjuer. Idéerna vad man ska fråga om blir färre

Sen är väll vissa frågor lite av ett måste? Typ som Berätta lite om dig själv, om ditt fordon osv
Sebbe-Tuning skrev:Man kanske kan lägga till någon "gilla" knapp annars? Då ser ju du att folk läser och uppskattar och vi andra inte "behöver" kommentera (behöver är fel ordval men kom inte på nå bättre).
tycker du borde ta upp det med server admin!
Jo visst för en gilla knapp och på ett reportage skulle det nog fungera fint. Men det kräver endel jobb att uppgradera sidan så och skulle det vara i forumsdelen skulle nog sidan bli rätt oseriös om folket börjar fiska efter likes
LinkanTuning skrev:Jag tycker "äntligen fredag" är riktigt roligt! Tror nästan alla läser "äntligen fredag" och de flesta uppskattar det nog lika mycket som jag! Sluta absolut inte med äntligen fredag!
Upp till bevis fortfarande, men håller väll igång ett tag till.