ska sätta på 50cc sport till min slider.
vilken är bäst utav
airsal 50cc sport
airsal 50cc racing
malossi 50cc sport
polini 50cc sport
stage6 50cc sport
vilken skulle ni rekomendera?
tänkte köra
urpluggat orginal rör
dragen vring
lättare vikter och -
17,5mm fögasare
vill ha bra axx och topp på cirka 70-75 eller högre
Jag hade nog kört på Stage 6/Polini eller Malossi..
Men även jag tycker att 70cc är mer prisvärd än 50cc för samma pris,
du kommer inte ångra dig!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Kan inte rekommendera någon 50cc sport då du får näst intill ingen märkbar effekt skillnad köp en 70cc istället, du får fortfarande samma straff om du kör 50cc sport och en hyper setup så om du ska trimma, trimma på riktigt finns inget mellanting
Varför skulle inte 50cc sport ge något med urpluggat org rör och 17,5mm förgasare o lättare vikter?. Men airsal 65cc sport då? Annars vilken 70cc är värd o köpa?
Dom som säger att 50sport inte gör någon skillnad snackar bajs, kör med polinis och 17.5mm samt lite annat smått och gott toppar 90+ på ett ungefär enligt både laser och gps
snowluskyy skrev:Dom som säger att 50sport inte gör någon skillnad snackar bajs, kör med polinis och 17.5mm samt lite annat smått och gott toppar 90+ på ett ungefär enligt både laser och gps
Tror du de blir bra med urpluggat org rör? Och polini 50cc sport 17,5mm förgasare och andra reeads?
Annars vilka 50cc sport är bäst utav stage6 alu 50cc sport eller malossi 50cc sport?
snowluskyy skrev:Dom som säger att 50sport inte gör någon skillnad snackar bajs, kör med polinis och 17.5mm samt lite annat smått och gott toppar 90+ på ett ungefär enligt både laser och gps
Tror du de blir bra med urpluggat org rör? Och polini 50cc sport 17,5mm förgasare och andra reeads?
helt perfekt!
Nej, inte värt och köpa 50 sport. Köp polinis 70 sport istället för 50.
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Men då kör jag bara på typ airsal 65-70cc sport vilken av dom,? . sen 17,5mm fögasare och lättare vilkter , dragen vring ?:) eller är de mer värt o köra zx me lättare vikter?
Asså ni måste ju ha lässvårigheter...
Han skrev "vilken 50 sport ska jag välja?" inte "vilken cylinder och kubik ska jag välja?".
Svara på hans fråga rakt av, för vad hade du tyckt om du skulle köpa en baguette med räksallad och alla som jobbade där stod och tjöta om hur mycket bättre ost och skink baguetten är
?
[/i]
snowluskyy skrev:Asså ni måste ju ha lässvårigheter...
Han skrev "vilken 50 sport ska jag välja?" inte "vilken cylinder och kubik ska jag välja?".
Svara på hans fråga rakt av, för vad hade du tyckt om du skulle köpa en baguette med räksallad och alla som jobbade där stod och tjöta om hur mycket bättre ost och skink baguetten är
?
[/i]
nej vi försöker övertala han att köpa en 70cc så han inte slösar pengar på en 50cc sport som inte kommer ge honom någon skillnad som han tydligen vill ha.