Tjena jag köpte sportluftfilter för några dagar sen och när jag hade slängt på det så började moppen varva jätte mkt och den fick värdelös gasresponse. Det går inte att köra full gas för då börjar den bluddra och dö, så man måste typ ligga på halvgas om man vill att den ska gå framåt. Hjälp snälla
jag körde med effektrör förut och då hade jag 96 munstycke men sen bytte jag till org. röret som är opluggat men jag bytte inte munstycket och då gick den bra. Jag testar och byter till 106 typ. Men ska testa det imorrn tacktack
jojje skrev:jag körde med effektrör förut och då hade jag 96 munstycke men sen bytte jag till org. röret som är opluggat men jag bytte inte munstycket och då gick den bra. Jag testar och byter till 106 typ. Men ska testa det imorrn tacktack
har du bara haft effect rör inge mer sen av setupen
om det bara går att köra på halvgas och den dör när han gasar fullt och han nyligen bytt till sportluft som ger mer luft och kräver mer bensin ska han gå upp i munstycke.
om det bara går att köra på halvgas och den dör när han gasar fullt och han nyligen bytt till sportluft som ger mer luft och kräver mer bensin ska han gå upp i munstycke.
Ganska säker på att nån av er har rätt... Tycker att det låter som om den skulle få för mycket som MarcusRRX sa...
weird nær man byter till sportluft så bludrar den nær man gassar fullt pga før litet jag kørde 112 på min och den bludra hur mycket som helst men jag orkade inte byta mer munsycke så jag tejpa igen luftfilteret istælle mycke mindre bensin