För att kunna pumpa upp den lättare på backhjulet då?:)Rexxy skrev:Det är skillnad på gasres och gasres.
Riktig gasres, som är äkta. Är att framhjulet lyfter okontrollerat vid gaspådrag. Men ska inte jucka upp den, eller rycka för att få upp framhjulet. Utan det ska ske med enbart hjälp av motorns effekt!
Och som du förstår, behövs det en del effekt för det. Vilket en orginalcylinder inte kan ge. Man måste nog upp till Midrace för att få riktigt gasres, alternativt bland dom vassare sportcylindrarna.
Allt över original!max5835 skrev:För att kunna pumpa upp den lättare på backhjulet då?:)Rexxy skrev:Det är skillnad på gasres och gasres.
Riktig gasres, som är äkta. Är att framhjulet lyfter okontrollerat vid gaspådrag. Men ska inte jucka upp den, eller rycka för att få upp framhjulet. Utan det ska ske med enbart hjälp av motorns effekt!
Och som du förstår, behövs det en del effekt för det. Vilket en orginalcylinder inte kan ge. Man måste nog upp till Midrace för att få riktigt gasres, alternativt bland dom vassare sportcylindrarna.
Rexxy skrev:Allt över original!max5835 skrev:För att kunna pumpa upp den lättare på backhjulet då?:)Rexxy skrev:Det är skillnad på gasres och gasres.
Riktig gasres, som är äkta. Är att framhjulet lyfter okontrollerat vid gaspådrag. Men ska inte jucka upp den, eller rycka för att få upp framhjulet. Utan det ska ske med enbart hjälp av motorns effekt!
Och som du förstår, behövs det en del effekt för det. Vilket en orginalcylinder inte kan ge. Man måste nog upp till Midrace för att få riktigt gasres, alternativt bland dom vassare sportcylindrarna.[/quote
Haha..
det behövs inte mer än urpluggat men om du vil ha mer kraft kan du köpa ett mindre framdrev eller större bakdrevmax5835 skrev:
För att kunna pumpa upp den lättare på backhjulet då?:)