Just därför är det olagligt att göra så som du vill.laxfanskap skrev: Vill inte plugga den
Går moppen över 52 km/h så kan du bli bötfälld. Jag vet en som blev bötfälld, när de mätte upp hans EU-moppe till 55 km/h.Andreas Anderberg skrev:själv ska jag borra i pluggenmin fabror är trafikpolis/mc-polis. Han sa att dom skiter i dig under 57km/h. borra lite i pluggen så lär du ju hamna där.
Varierar antagligen från fall till fall eftersom min kompis körde i 59 och slapp böter.CaToXXo skrev:Just därför är det olagligt att göra så som du vill.laxfanskap skrev: Vill inte plugga den
Går moppen över 52 km/h så kan du bli bötfälld. Jag vet en som blev bötfälld, när de mätte upp hans EU-moppe till 55 km/h.Andreas Anderberg skrev:själv ska jag borra i pluggenmin fabror är trafikpolis/mc-polis. Han sa att dom skiter i dig under 57km/h. borra lite i pluggen så lär du ju hamna där.
Så det som din farbror säger stämmer inte, vare sig du tror på det eller ej.
Du ska utgå från det värsta. Han hade en j*vla tur helt enkelt!Andreas Anderberg skrev:Varierar antagligen från fall till fall eftersom min kompis körde i 59 och slapp böter.CaToXXo skrev:Just därför är det olagligt att göra så som du vill.laxfanskap skrev: Vill inte plugga den
Så det som din farbror säger stämmer inte, vare sig du tror på det eller ej.
John Westerlund skrev:haha åh herregud xD ja ha själv lyckats plocka ihop en fyrhjuling själv men behöver ett halvt dussin moppepojkar för o ladda upp några bilder xD HAHAHA
John Westerlund skrev:haha åh herregud xD ja ha själv lyckats plocka ihop en fyrhjuling själv men behöver ett halvt dussin moppepojkar för o ladda upp några bilder xD HAHAHA
Troligtvis, det är ju fortfarande en moped, om den ligger inom den effekt en moped får så borde de ju inte kunna bli olovlig...ivan97 skrev:Varför skulle det inte vara det? Det är ju ett oregistrerat, oskattat fordon som du inte har tillstånd att köra. Eller det kanske bara blir framförande av oreggat och oskattat fordon.