Gileran gick 75 på mätaren, 71 med gps och mobilapp.
Jag minns faktiskt inte om den gick i 85 ("&" 81) eller med en sjua framför, men jag vill inte överdriva ifall det inte stämmer. Så får ta den lägre siffran jag minns. Ska försöka leta på skärmdumpar.
nesse98 skrev:kanske lite offtopic men ta gärna bort ifall ni behagar men undrar vilken app som mäter exakt? till android
Ulysse Speedometer funkar bra
FreZz skrev:det som finns närmast
Loka, Cola, vanligt vatten, 2 takts olja, fanta och sprite
och det som äts är väll
Pizza, små godis och lite sånt typ
om alla använder samma app som finns både på android och apple så blir det mer jämt om vem som är snabbast och så lägger man upp en bild när man har screen shootat på gpsen och dem som påstår sig ha typ 130+ borde ha en video när dem kör.
den här tråden skulle vara bättre att göras i sommar när man kan toppa sina mopeder utan is på vägen.
Har en italkit racing tändning till salu passar aerox med mera, och även en mhr 80cc cylinder pma för mer info!!!!!
Consuela skrev:om alla använder samma app som finns både på android och apple så blir det mer jämt om vem som är snabbast och så lägger man upp en bild när man har screen shootat på gpsen och dem som påstår sig ha typ 130+ borde ha en video när dem kör.
den här tråden skulle vara bättre att göras i sommar när man kan toppa sina mopeder utan is på vägen.
Consuela skrev:om alla använder samma app som finns både på android och apple så blir det mer jämt om vem som är snabbast och så lägger man upp en bild när man har screen shootat på gpsen och dem som påstår sig ha typ 130+ borde ha en video när dem kör.
rasist. Finns vi som itne vill hållas med skiten Android och Apple och därför kör WP, och inte kan använda samma app.
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!