typ som dessa (MÅSTE INTE VARA JUST DESSA)

någon som vet? eller är det bara tur att hitta på blocket eller hur är det?

Jag skulle råda dig att leta på blocket, kanske går att hitta nya någonstans men kan lova dig att dom kommer kosta en jävla massa pengar då, så leta på blocket iställetBrisingar skrev:Tjenare undrar vart man kan få tag på aluminium fälgar eller vad det nu är,
typ som dessa (MÅSTE INTE VARA JUST DESSA)
någon som vet? eller är det bara tur att hitta på blocket eller hur är det?
Du kan behöva byta hjullager beroende om din hjulaxel passar eller inte, och du kanske behöver fixa lite med distanser osv, men det är inte så svårtBrisingar skrev:ah okej, men hur är det med vad som passar? jag har en Furia från 04a? :/Persson97 skrev:Kolla runt lite bland kompisar och övriga kontakter om dom har eller vet någon som har alufälgar tillsalu. Annars så är det väll blocket, ebay osv som gäller
ah okej! någon ide vad man ska söka på Ebay? hittar ingetTimmää skrev:Du kan behöva byta hjullager beroende om din hjulaxel passar eller inte, och du kanske behöver fixa lite med distanser osv, men det är inte så svårtBrisingar skrev:ah okej, men hur är det med vad som passar? jag har en Furia från 04a? :/Persson97 skrev:Kolla runt lite bland kompisar och övriga kontakter om dom har eller vet någon som har alufälgar tillsalu. Annars så är det väll blocket, ebay osv som gäller
sen om bromsskivorna är större än dom du hade innan så får du byta bromsskivor eller göra nya fästen/förlänga fästen för bromsoken