De Nominerade Är:
G-son
Ekman
Rexxy
David96
Där har ni de nominerade, rösta nu!

MvH
Känns ju lite skumt nu när du säger detG-son skrev:Märkligt. Inga står för att dom röstat på Rexxy, ändå leder han nu. Konspiration?![]()
I övrigt tackar jag er som röstar på mig!
1+potog skrev:började helt ärligt skratta när jag såg davids namn
Du är bara avis!G-son skrev:Märkligt. Inga står för att dom röstat på Rexxy, ändå leder han nu. Konspiration?![]()
I övrigt tackar jag er som röstar på mig!
Persson97 skrev:Känns ju lite skumt nu när du säger detG-son skrev:Märkligt. Inga står för att dom röstat på Rexxy, ändå leder han nu. Konspiration?![]()
I övrigt tackar jag er som röstar på mig!![]()
Rexxy tror jag dock folk röstar på för sina projekt, du får rösterna för dina svar
MrAndersson skrev:Tror inte direkt de pågår något fuffens där! Har vart jämnt hela tiden!
Personligen röstade jag på G-son, helt fenomenala svar! Även en kunskap som inte många här inne besitter!
Rexxy har ja inte fått så mycket hjälp av, då jag inte behövt. Utan bara sett svara ibland, men då är hans svar också mycket bra. Även om de inte är lika välformulerade. Men han får säkerligen många röster då han ses lite oftare och känns igen mer.
Han hjälper nog fler än vad G-son gör...!
Ekman skrev:Ville ge dem andra en chans.Voltfax skrev:vad hände med ekman??
Nja, aktiviteten från hans sida har kanske varit något lägre än vad vi är vana vidRexxy skrev:Han har väl inte synts så mycket dom senaste månaderna så?Persson97 skrev:Kom att tänka på det nu, att HasSse666 inte ens blev nominerad?
Go G-son förövrigt! Inget mot dig Rexxy
Ja, hejja g-son!
Spännande nu!