Jodå. Alla träffar kommer att läggas upp framöver men denna träff är "årets träff" därför lägger vi upp denna först. De andra är bara en för- respektive efterträff.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
jag har hört från tidigare träffar att det är ledare som åker runt till olika mötesplatser och plockar upp folk, sen åker man tillsammans till det gemensamma cruisigen.
kommer det vara så iår också? kommer någ gå dåligt att hitta vägen :s
edit: såg nu på moppenet att det är möte ca 11:30 på statoil i farsta. sen åker de till norrtull
Senast redigerad av adamskur den 11 februari 2014, 20:20, redigerad totalt 1 gånger.
Alla som kommer från Haninge hållet kan jag visa vägen för till Farsta för tror Christoffer inte skulle med i år från Haninge. Ser fram emot stunt tävlingen och den andra stunt "uppvisningen" i alla fall, ses där allihopa
adamskur skrev:jag har hört från tidigare träffar att det är ledare som åker runt till olika mötesplatser och plockar upp folk, sen åker man tillsammans till det gemensamma cruisigen.
kommer det vara så iår också? kommer någ gå dåligt att hitta vägen :s
edit: såg nu på moppenet att det är möte ca 11:30 på statoil i farsta. sen åker de till norrtull
Det stämmer, för att hjälpa alla nya att hitta in. Ses då!
Jag hoppas ni alla sprider detta och bjuder in alla era vänner till eventen på Facebook!