Börjar i gymnasiet nu efter sommar och undrar hur det är i erat gymnasium om folk kör moped? kör många eller typ inga? eller klassas man som tönt då om man kör? (lol)

hahaha jasåMisterDT50R skrev:Inte den enda till vårenArkstar skrev:Visst finns det folk som kör på min skola dock vad jag har sett är alla typ originala och toppar oftast 50-60..
Jag är nog den enda som har 70cc o andra saker..
Ja, på endel har dom det.skier skrev:Har dom ens razzior på grundskolor? Har aldrig varit på min iallfall.Hampu skrev:Lånar tråden lite bara och frågar ifall det händer att dom har razzior på gymnasieskolor?
har du gått om ett år?Fillew[color=red][b]97[/b][/color] skrev:Tjenare T:sare!![]()
Börjar i gymnasiet nu efter sommar och undrar hur det är i erat gymnasium om folk kör moped? kör många eller typ inga? eller klassas man som tönt då om man kör? (lol)
inte alla som tycker att det är tufft med en moppe som går snabbt och låter högt..Sebbe-Tuning skrev:Eller så rullar man in på en hyper?Nixxen skrev:Där jag bor tar inte en jävel moppe, gå typ en månad så du ser vad dem andra gör! Ifall du inte vill klassas som "tönten"
Persson97 skrev:har du gått om ett år?Fillew[color=red][b]97[/b][/color] skrev:Tjenare T:sare!![]()
Yes det blev eftersom jag fyller år den 27 December...
ingen har väll bilkörkort när dom börjar ettan eller? om dom har det så är det ju dom som är ¨efter¨ för att dom har fått gå om någon klass?bonnaracing skrev:Det är väl mest i småbyar dom kör moppe, här är det bil eller buss som gäller, finns väl någon som är lite efter i utvecklingen som inte är behörig att ta ett körkort som åker moped.