Det var ett fint rum!!
Haha, självklartPeddobear skrev:äkta skånsk styleTSR`BakarN skrev:fy fan va gött o bo ovanför garaget o ha ett stort rumzajkowski skrev:Tja, en bor brevid garaget, en i garaget. Och jag bor över garaget. Någon som bor under garaget?![]()
Här kommer bilder på mitt rum.
[spoiler]
- Trappan, såg nu att min fina däcksamling till höger kom med
- Jahapp, nu tog de stop. Haha nä skämtåsido, fick skylten av en polare.
- Påväg in..
- Vad finns här bakom då?
- Toalett iaf.
- Dusch.
- Bild från själva "hallen".
- Sängen..
- Syns väl inte att jag hejar speciellt på ett lag i fotboll?![]()
Datorn (som egentligen är Tv, är datorn inkopplad är de den lilla skärmen på golvet som får va tv).
- Skrivbordet (Ja, ytterligare en tv där) (Fast nu är där ingen tv längre)
- Mina flaggor.. Sportnörd?![]()
Så de var alla...
Justja, glömde nästan bilden på porrbelysningen!
[/spoiler]
Ser rätt soft ut ändåPK skrev:Det är Dugligt att bo i..
Ska ta bort bordet jag har för hade det för att vi lanadeja, jag har en lila soffa och ja, det är stökigt
Ska även få upp hogtalarna i hörnen av rummet snart.
Kommer kanske nya bilder om jag fixar litebilderna är snabbt tagna.
[spoiler]tp://forumbilder.se/images/d8420121213275d70.jpg[/IMG][/URL]
[/spoiler]
Varför skriver du bump när du inte har lagt upp en bild på ditt rum?Voltfax skrev:bump
eller så vill han att andra ska visa upp sina rum.. lek inte mod nu för att diskussionen om posthunt var i full gång tidigare idag arkisArkstar skrev:Varför skriver du bump när du inte har lagt upp en bild på ditt rum?Voltfax skrev:bump
Ärre inte så att du försöker posthunta nu?
Hahahaha nää då.. men vart bara lite förvånad att han bumpa upp en tråd när han inte lagt upp en bild på sitt eget rumPersson97 skrev:eller så vill han att andra ska visa upp sina rum.. lek inte mod nu för att diskussionen om posthunt var i full gång tidigare idag arkisArkstar skrev:Varför skriver du bump när du inte har lagt upp en bild på ditt rum?Voltfax skrev:bump
Blir du gladare om jag lägger in en på mitt rum då?Arkstar skrev:Hahahaha nää då.. men vart bara lite förvånad att han bumpa upp en tråd när han inte lagt upp en bild på sitt eget rumPersson97 skrev:eller så vill han att andra ska visa upp sina rum.. lek inte mod nu för att diskussionen om posthunt var i full gång tidigare idag arkisArkstar skrev:Varför skriver du bump när du inte har lagt upp en bild på ditt rum?
Ja! ♥Persson97 skrev:Blir du gladare om jag lägger in en på mitt rum då?Arkstar skrev:Hahahaha nää då.. men vart bara lite förvånad att han bumpa upp en tråd när han inte lagt upp en bild på sitt eget rumPersson97 skrev: eller så vill han att andra ska visa upp sina rum.. lek inte mod nu för att diskussionen om posthunt var i full gång tidigare idag arkis
exact satt och läste tråden och tyckte det var intressant och se hur allas rum såg ut det var därför jag bumpa upp denPersson97 skrev:eller så vill han att andra ska visa upp sina rum.. lek inte mod nu för att diskussionen om posthunt var i full gång tidigare idag arkisArkstar skrev:Varför skriver du bump när du inte har lagt upp en bild på ditt rum?Voltfax skrev:bump
På begäran...Arkstar skrev:Ja! ♥Persson97 skrev: Blir du gladare om jag lägger in en på mitt rum då?