okej... är det bara jag som tycker att dom borde göra ett inlägg när man får ny nivåRammeA skrev:Den jag har nu har jag haft väldigt länge :p
Här: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=15389 dock så kan bara en mod ändra mot att du uppfyller något av kraven:Voltfax skrev:hur ändrade du?
Finns en tråd om detta, sök istället för o klaga.Voltfax skrev:okej... är det bara jag som tycker att dom borde göra ett inlägg när man får ny nivåRammeA skrev:Den jag har nu har jag haft väldigt länge :p
men det står ju inte te.x när man får pappas gammla z....MrAndersson skrev:Finns en tråd om detta, sök istället för o klaga.Voltfax skrev:okej... är det bara jag som tycker att dom borde göra ett inlägg när man får ny nivåRammeA skrev:Den jag har nu har jag haft väldigt länge :p
Jo de gör det. Sök.Voltfax skrev:men det står ju inte te.x när man får pappas gammla z....MrAndersson skrev:Finns en tråd om detta, sök istället för o klaga.Voltfax skrev: okej... är det bara jag som tycker att dom borde göra ett inlägg när man får ny nivå
vad är blackrider för nåt
Och till sist blir kallad för POSTHUNTER och blir bannadTheFlyingFin skrev:nu spammar jag fort som bara den till 10K!Arkstar skrev:Efter lite sök på forumet hitta jag det!
Elmoped - 0
Svårstartad skrothög - 150
Farsans gamla zündapp - 350
Kinaraket - 800
Gasres - 1200
King of the street - 1800
Hedersmedlem - 5000
En av oss! - 10000 Enjoy!
för att ingen här orkar söka, sen när det dyker upp framför näsan vilka ¨coola¨ profilnamn man kan få så börjar dom posta på för att nå dom.DEA!! skrev:Varför? Det finns ju redan en tråd med dessa ranker.Pasha skrev:Den här tråden lär göra så att alla börjar posthunta....
sant..... men då gör dom väll bara nya kontonDEA!! skrev:Är det så, så försvinner dom juh.
Går la inte när modsen blockar deras IPVoltfax skrev:sant..... men då gör dom väll bara nya kontonDEA!! skrev:Är det så, så försvinner dom juh.