(2.1) Projekt DT50MX - tacopaj

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!
Användarens profilbild
Jonsson98
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jonsson98 »

Blir nog fint detta bara du ger den lite tid :) Hur breda däck kan du ha utan att dom tar i egentligen?
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax Join

Kolla gärna in mitt Derbi Senda projekt ;) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52756
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

Jonsson98 skrev:Blir nog fint detta bara du ger den lite tid :) Hur breda däck kan du ha utan att dom tar i egentligen?
Kommer inte ihåg senast jag letade om jag hittade några vettiga :P
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer? :P
enklare att få tag på än en gammal dt motor med :oops:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

Persson97 skrev:om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer? :P
Tjena Viktor, jag har hittat DT motorer till priser lite över 1000k och uppåt, men om man hänger i en Derbi/AM6 motor så måste man väl göra om fästerna? :) Har ingen svets, eller kap atm.

Vad tycker ni andra då? Ny motor?
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

tacopaj skrev:
Persson97 skrev:om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer? :P
Tjena Viktor, jag har hittat DT motorer till priser lite över 1000k och uppåt, men om man hänger i en Derbi/AM6 motor så måste man väl göra om fästerna? :) Har ingen svets, eller kap atm.

tjena selin ^^
jo fästena får du nog göra om skulle jag tro men dt är bra trimpotential i dom motorerna med ;)
så skulle säga att det är värt det :)
Dock så är det inte så farligt pris på 1k för en komplett dtmotor heller :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

Persson97 skrev:
tacopaj skrev:

tjena selin ^^
jo fästena får du nog göra om skulle jag tro men dt är bra trimpotential i dom motorerna med ;)
så skulle säga att det är värt det :)
Dock så är det inte så farligt pris på 1k för en komplett dtmotor heller :)
Då lägger vi det åt sidan ;) 1k är inte så farligt nej :)
Bild
Skriv svar