
Tjena Viktor, jag har hittat DT motorer till priser lite över 1000k och uppåt, men om man hänger i en Derbi/AM6 motor så måste man väl göra om fästerna?Persson97 skrev:om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer?![]()
enklare att få tag på än en gammal dt motor med
tjena selin ^^tacopaj skrev:Tjena Viktor, jag har hittat DT motorer till priser lite över 1000k och uppåt, men om man hänger i en Derbi/AM6 motor så måste man väl göra om fästerna?Persson97 skrev:om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer?![]()
enklare att få tag på än en gammal dt motor medHar ingen svets, eller kap atm.
Vad tycker ni andra då? Ny motor?
Då lägger vi det åt sidanPersson97 skrev:tjena selin ^^tacopaj skrev:Tjena Viktor, jag har hittat DT motorer till priser lite över 1000k och uppåt, men om man hänger i en Derbi/AM6 motor så måste man väl göra om fästerna?Persson97 skrev:om du ändå ska (eventuellt) byta motor, varför inte en Derbi/am6a med mycket feta trimgrejer?![]()
enklare att få tag på än en gammal dt motor medHar ingen svets, eller kap atm.
Vad tycker ni andra då? Ny motor?
jo fästena får du nog göra om skulle jag tro men dt är bra trimpotential i dom motorerna med
så skulle säga att det är värt det
Dock så är det inte så farligt pris på 1k för en komplett dtmotor heller