hej har en speedfight dör när jag inte gasar ! tror det är att man måste skruva på luft skruven ! någon som vet hur många varv man ska skruva ? den dör inte direkt men efter några sekunder !?...
har testat lite dör inte direkt men dör efter några sekunder ! och sen måste jag hålla i gasen för att den ska starta ! ?? några tips ingen som ungefär ur många varv man behöver
efektrör men det har inte varit så inann hände efter att jag körde en gång fick bensin stopp fyllde på med bensin körde hem sen efter dog den nar jag inte gasade men inte direkt ! kan det vara för att det är kalt ? tror att det är tomgåmgen
Dave9797 skrev:kan också säga att den bara dör när jag står still annars går den bra ?..
ja när det blir kallt vill den ha mer bensin synd att du inte har choke. Men högst troligt att du skulle behöva lite större munstycke, men också tomgångskruven! Men dey kan vara luftskruven om du har den max in eller utskruvad, när du ska fixa med tomgångsskruvwn tycker jag du skruvar in luftskruven max(den till höger om tomgångsskruven) sen 1,5 varv ut, och skruvar in tomgången