Det jag ska göra är att få den i ett fräscht skick både motor och utseende.
Kommer åka till biltema idag och lägga en beställning på ts sen.
(Detta är inget avancerat mega trim styling projekt utan jag ska få min rrx i bra skick)
Så såg den ut när vi hämta den
[spoiler]

Det jag tänkt göra nu är att lacka om avgasröret hel svart och köpa mig ny vit fälg tejp(Förra ägaren kan f*n inte varit nyckter när han satte på den tejpen)
Update 1
[spoiler]

Satte på allt och skulle ut och test köra, choken var sönder så tomgången var för hög, bara in och beställa nytt och när man var ändå igång så blev det nya fotpinnar,handtag och broms/kopplings handtag

Hoppas på att få sakerna på fredag så ska fin sjusteras och lita små meck
UPDATE 31/01/14
Tjena var ett tags sen jag gjorde en update men nu har jag lite tid över så, Jag fixa alla delarna jag fick och den gick bra och jag behövde komma till skolan så jag körde med den och så börja det regna en dag så halv vägs dog den helt plötsligt så det var bara att börja putta hem och börja fel söka. visa sig att vara skit i förgasaren men så tog jag beslutet att inte köra mer i vinter och rengöra och fixa från grunden istället.
Här är lite bilder på som den står nu
[spoiler]

(får ursäkta bildkvalitén)[/spoiler]
Såja då var den äntligen klar, sista tiden har varit att få på de nya delarna jag köpt(nytt driv paket,kjedja,drev,bromsklossar osv) och ställa in allt på den så den går bra. Hade även elfel på den, efter många timmar och efter man hittat ett antal fel så funkar även det. Så tänkte lägga upp de sista bilderna nu när den är helt klar och rullar på vägarna.
[spoiler]

Nästa updatering blir till höst/vinter när den ska tas ner igen och lackas om