vad använder ni för parfymer?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

derbigp1open-10 skrev:haha många som använder one million :P

2takt är ganska populärt också i see ;)

rangad: visst äre ralph lauren polo black som du har?, funderar själv på att köpa just den, så vad tycker du om den?
Ja det är typ den bästa av dem jag har, enda som håller ganska länge och luktar bra!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Seenz »

nån mer än mig som tar skit mycket parfym, sen i skolan luktar det inte ett piss?! :x
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Diesel only the brave!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

Seenz skrev:nån mer än mig som tar skit mycket parfym, sen i skolan luktar det inte ett piss?! :x
asså här blir man väl oftast lurad, det luktar för andra, din näsa vänjer sig vid doften och man slutar känna doften!! :)
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

Tycker vi ska köra liten update här.
Är i Mallorca nu och köpte Ralph Lauren big pony 2, luktade jäkligt gott.
Sen deo kör jag David Beckham homme
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

Rekomenderar Diesel- Only for the brave (AKA "Fist")

Asnajs parfym, håller längst, luktar godast och ashäftig flaska :D Den parfymen fick mig att fånga min flicka och hon kommenterar varje dag hur gott jag luktar :D

Som deo rekkomenderar jag Björn Borg- 109 som luktar lite mindre, så parfymen lyfts fram istället, och den fungerar som antipersperant och får dig att svettas mindre :D

Bild på mig och min söta flicka :3 Måste lägga upp den bara, hehe :3

Bild

EDIT: Jag samlar även parfymer och deos, och har testat över 400 olika parfymer, denna är lätt vinnaren av dom parfymerna :D
Bild
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

Asddfgf4 skrev:Rekomenderar Diesel- Only for the brave (AKA "Fist")

Asnajs parfym, håller längst, luktar godast och ashäftig flaska :D Den parfymen fick mig att fånga min flicka och hon kommenterar varje dag hur gott jag luktar :D

Som deo rekkomenderar jag Björn Borg- 109 som luktar lite mindre, så parfymen lyfts fram istället, och den fungerar som antipersperant och får dig att svettas mindre :D

Bild på mig och min söta flicka :3 Måste lägga upp den bara, hehe :3

Bild

EDIT: Jag samlar även parfymer och deos, och har testat över 400 olika parfymer, denna är lätt vinnaren av dom parfymerna :D
det gör inte så du svettas mindre, den gör så svettmolekylerna inte reagerar=luktar inte ;)

men tack för tipset om parfymen, ska köpa den :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Köpte en hugo boss förra veckan (typ gul) den va nice 8)
Årets Styrelsemedlem 2013
GasresarN
Svårstartad skrothög

Inlägg av GasresarN »

Satan vad alla lirar på de dyra parfymerna, själv tar jag Axe rakvatten på hals och handleder, och en Axe deo som jag tycker ser fin ut ifrån coop (A) Kostar mig ca 80kr/år! Ändå frågar folk då och då vad jag använder för parfym för att dom vill köpa samma ;) Så Axe är fett underskattat! Allt luktar typ samma ändå, förutom tjejparfym, där förstår jag att de dyrare håller högre kvalité. Men för män... Allt luktar bara alkohol ändå ^^
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

axe är för pojkar, riktig parfym är för män ;) Ne men seriöst, jag tycker verkligen axe luktar barnsligt, dyrare parfymer luktar mycket mer manligt tycker jag :) Axe var ju bara en början i småskolan där man stod i 5 minuter och sprutade in i ena armhålan, sen gick man över till riktig parfym,deo,rakvatten osv :P
Bild
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

One million, inne på min 3dje flaska :)
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket

Inlägg av TheFlyingFin »

Asddfgf4 skrev:axe är för pojkar, riktig parfym är för män ;) Ne men seriöst, jag tycker verkligen axe luktar barnsligt, dyrare parfymer luktar mycket mer manligt tycker jag :) Axe var ju bara en början i småskolan där man stod i 5 minuter och sprutade in i ena armhålan, sen gick man över till riktig parfym,deo,rakvatten osv :P
Så sant! I 5:an var Axe coolt. Mina kompisar brukar använda det för att maskera att som tjuvrökt xD

Om jag skall betygsätta nåt så:
Playboy:London 10/10! Sjukt gott luktar den! Kör den som parfym fast det egentligen är deo, och dessutom så relaterar jag doften till mina två bästa resor i livet så ++!
Nån random Deo, luktar iaf gott mint :D 9/10
Så mi hårgelé fast det inte egentligen hör hit. Däf använder jaf faktislt Axe. Axe messy look. Klibbig sörja men ger bästa resultatet och kan även formas om senare om man vill 8/10.
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
xdlololol
Elmoped

Inlägg av xdlololol »

gössel
Linusen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Linusen »

Vart köper ni allt detta? xS
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

jag köper min diesel på parfymbutiker, kostar nog 480 spänn för en flaska tror jag. Men lätt värt det :p deon kostar nog 150 tror jag, med köpt på vanlig parfymbutik :D

Playboy köper man på ullared ;) vafan, dit skulle man ju åka med ett rejält gäng moppar och träffas och umgås och åka runt :D
Bild
Linusen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Linusen »

Parfymbutik? ._.
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

vi har en i borås iaf, men gå till typ kicks eller åhlens eller hm eller såna där klädbutiker, det brukar finnas parfymer där :P
Bild
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

jag la ju till Versace eau de fraich i början av sommaren, nu är sommaren nästan slut, men de är en FET sommarparfym, sen hör inte de här till just de här, men lyckades tappa bort Armani code, ysl body kouros och lanvin avant garde under en helg, har alltid parfym på mig när jae ute osv... fattar inte hur man lyckas med 3 stycken på 3 dagar, dessutom mina 3 favoriter av dem jag har :( xD
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

Asddfgf4 skrev:jag köper min diesel på parfymbutiker, kostar nog 480 spänn för en flaska tror jag. Men lätt värt det :p deon kostar nog 150 tror jag, med köpt på vanlig parfymbutik :D

Playboy köper man på ullared ;) vafan, dit skulle man ju åka med ett rejält gäng moppar och träffas och umgås och åka runt :D
åfan 480kr, var i mallorca nyss och då sålde dom den för 22 euro! Köpte själv min realph lauren big pony 2 och big pony 2 deon (ett paket) för 32 euro :P var sjukt billigt och det var inga kopior :)
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Pulze skrev:
Asddfgf4 skrev:jag köper min diesel på parfymbutiker, kostar nog 480 spänn för en flaska tror jag. Men lätt värt det :p deon kostar nog 150 tror jag, med köpt på vanlig parfymbutik :D

åfan 480kr, var i mallorca nyss och då sålde dom den för 22 euro! Köpte själv min realph lauren big pony 2 och big pony 2 deon (ett paket) för 32 euro :P var sjukt billigt och det var inga kopior :)
så jäkla billigt äre väl inte, för i Sverige får du 75ml av den för 289kr
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

Diesel Only The Brave, den luktar gott, ett fint paket ligger det i också!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Fick bla. en onemilion parfym idag på 17års dagen, är det såna tjejerna gillar eller? :wink:
Skämt åt sido. Märkte att den luktade jävligt starkt, så ni som har den hur mycket sprayar ni på er innan ni ska ut? Känns ju som att ett sprut är för mycket för en annan som aldrig tidigare använt parfym :roll:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
alatan
Elmoped

Inlägg av alatan »

Just nu använder jag mest Armani Code, ger den 9/10. Har inte stött på så många alls i min ålder som använder den.

Men sen har man ju wunderbaum på rummet så man luktar även gott utan parfym (Y)
Dom gör så rysligt fint på tomten.
Bild
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Använder det jag senast fått i julklapp/födelsedagspresent. För närvarande nån Ralph lauren...

Aldrig någonsin behövt köpa parfym själv. Finns alltid nån moster som tycker det är en perfekt present :P

All parfym luktar ju ändå typ likadant :wink: :wink:
Edit: fast när jag tänker efter så stämmer nog inte det sista så bra :roll: kanske får slå till på nån schysst parfym nu när man kommit till insikt...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Skriv svar