Det står mellan;
Torskens Rieju Metrakit Edition och Olles Senda!
Omröstningen kommer förbli uppe i 1 vecka, så rösta på!

1: Olles Senda

2: Torskens Rieju Metrakit Edition

Fast då får man se till att ta och välja bilder med omsorg och inte ta dem två första bästa..potog skrev:Torskens Rieju Metrakit Edition får min först
sett den irl å det finns så sjukt många små fina detaljer på den att bara få tävla med 2 bilder gör inte den moppen nån fördel direkt :S
Man vill ju ha en bild som visar framsidan och baksidan.. man kan ju inte ha en på framsidan å sen en jätte inzomad bild på förgasarna... Då blir det ju bara sämre! Och man kommer få ännu förre röster då ingen vet hur baksidan ser utp0d1 skrev:Fast då får man se till att ta och välja bilder med omsorg och inte ta dem två första bästa..potog skrev:Torskens Rieju Metrakit Edition får min först
sett den irl å det finns så sjukt många små fina detaljer på den att bara få tävla med 2 bilder gör inte den moppen nån fördel direkt :S
Du behöver ingen bild som är inzoomad så mycket som det bara går.potog skrev: Man vill ju ha en bild som visar framsidan och baksidan.. man kan ju inte ha en på framsidan å sen en jätte inzomad bild på förgasarna... Då blir det ju bara sämre! Och man kommer få ännu förre röster då ingen vet hur baksidan ser ut
Eller hur tänkte du?
Jag vet tex att det är en ktm sticker på förgasaren på den hojen. Å att bara ha fokus på motorn hjälper dig inte ett piss. För en sån detalj måste du ha en bild på själva motorn. Om du nu inte lagt 20000kr på en kamera och alla som röstar går in å zomar in på just motorn. Vilket du kanske hör inte är så troligtp0d1 skrev:Du behöver ingen bild som är inzoomad så mycket som det bara går.potog skrev: Man vill ju ha en bild som visar framsidan och baksidan.. man kan ju inte ha en på framsidan å sen en jätte inzomad bild på förgasarna... Då blir det ju bara sämre! Och man kommer få ännu förre röster då ingen vet hur baksidan ser ut
Eller hur tänkte du?
Det går alldeles utmärkt att de är en bild där motorn har väldigt mycket fokus samtidigt som mopeden syns med hjälp av en kvalitétskamera för att fånga detaljerna.
Är lite förvånad över ditt tunnelseende med saker och ting som du ständigt har, omöjligt att tänka utanför din lilla låda.
Wow, en sticker, najs! Ska genast rösta på hans moped, stickern avgjorde allt.potog skrev: Jag vet tex att det är en ktm sticker på förgasaren på den hojen. Å att bara ha fokus på motorn hjälper dig inte ett piss. För en sån detalj måste du ha en bild på själva motorn. Om du nu inte lagt 20000kr på en kamera och alla som röstar går in å zomar in på just motorn. Vilket du kanske hör inte är så troligt
Är lite förvånad att du lägger en såpas dryg kommentar för att verka bättre än mig. Du är väll ändå 19år gammal nu?
Synd att man inte kan gilla kommentarer på detta forump0d1 skrev:Wow, en sticker, najs! Ska genast rösta på hans moped, stickern avgjorde allt.potog skrev: Jag vet tex att det är en ktm sticker på förgasaren på den hojen. Å att bara ha fokus på motorn hjälper dig inte ett piss. För en sån detalj måste du ha en bild på själva motorn. Om du nu inte lagt 20000kr på en kamera och alla som röstar går in å zomar in på just motorn. Vilket du kanske hör inte är så troligt
Är lite förvånad att du lägger en såpas dryg kommentar för att verka bättre än mig. Du är väll ändå 19år gammal nu?
Det enda som krävs är en systemkamera för 4-6.000 kronor, vi alla känner en eller två personer minst som äger en systemkamera, och sedan, självklart så krävs det ljus som naturen kan hjälpa till med väldigt bra, eller vanliga simpla bygglampor.
Känner antagligen fler människor än dig som har foto som jobb, naturen gör ett finfint jobb bara man kan hantera kameran, och starka bygglampor är grymma som de använder flitigt.
För att du är du helt enkelt.
[spoiler]
Har ingen anledning att möta en douchebag med respekt som jämnt och ständigt ska kalla alla som ogillar din moped för haters, avundsjuka, omogna etc eftersom de inte avgudar din moped bara för att du gör det.
Samma sak när det kommer till dina portningsjobb, du är störst, bäst och vackrast, alla som kommer med kritik eller är skeptiska till dig bemöter du med otrevligheter och inte kan motbevisa dem på ett enda sätt, utan du skippar det och stämplar alla som avundsjuka haters.
Samt att du alltid försöker leka klokare än vad du egentligen är, vem försöker du fiska poäng ifrån?[/spoiler]
p0d1 skrev:Wow, en sticker, najs! Ska genast rösta på hans moped, stickern avgjorde allt.potog skrev: Jag vet tex att det är en ktm sticker på förgasaren på den hojen. Å att bara ha fokus på motorn hjälper dig inte ett piss. För en sån detalj måste du ha en bild på själva motorn. Om du nu inte lagt 20000kr på en kamera och alla som röstar går in å zomar in på just motorn. Vilket du kanske hör inte är så troligt
Det enda som krävs är en systemkamera för 4-6.000 kronor, vi alla känner en eller två personer minst som äger en systemkamera, och sedan, självklart så krävs det ljus som naturen kan hjälpa till med väldigt bra, eller vanliga simpla bygglampor.
Känner antagligen fler människor än dig som har foto som jobb, naturen gör ett finfint jobb bara man kan hantera kameran, och starka bygglampor är grymma som de använder flitigt.
För att du är du helt enkelt.
[spoiler]
Har ingen anledning att möta en douchebag med respekt som jämnt och ständigt ska kalla alla som ogillar din moped för haters, avundsjuka, omogna etc eftersom de inte avgudar din moped bara för att du gör det.
Samma sak när det kommer till dina portningsjobb, du är störst, bäst och vackrast, alla som kommer med kritik eller är skeptiska till dig bemöter du med otrevligheter och inte kan motbevisa dem på ett enda sätt, utan du skippar det och stämplar alla som avundsjuka haters.
Samt att du alltid försöker leka klokare än vad du egentligen är, vem försöker du fiska poäng ifrån?[/spoiler]
Påminn mig om det i vår så kommer jag mer än gärna ta två bilder för att demonstrera det för dig.potog skrev: gå å demostrera det gärna! 2 bilder max å det ska va en framifrån samt en bakifrån + att man ska se förgasaren klart å tydligt.
hahahahahahahaa märks att du inte känner mig för 5öre.
går inte å kallar alla för haters... men om du hade haft ögon så hade du sett att jag faktiskt har en hel del sådana typer. du själ tex
För att han fuskar antagligen.Pasha skrev:Hur kunde Torsken på 28 röster på 1 timme?
för att han gör massa reklam på fb om sin ¨otroliga¨ hoj så alla p12 kan göra ett acc här på 5 minuter och rösta på honom.Pasha skrev:Hur kunde Torsken på 28 röster på 1 timme?
Som borde likställas med fusk egentligen.Persson97 skrev:för att han gör massa reklam på fb om sin ¨otroliga¨ hoj så alla p12 kan göra ett acc här på 5 minuter och rösta på honom.Pasha skrev:Hur kunde Torsken på 28 röster på 1 timme?
Samma person får ju inte skapa nya konton och rösta. Men vi kan tyvärr inte hindra nyregistrerade från att rösta, hur ska vi veta vad som är en riktigt röst och en fisk-röst?gilerahjärnan skrev:rexxy, måste bara fråga dig en sak, får man göra nya konton och rösta om hela tiden? luktar ganska mycket fusk enligt mig...Rexxy skrev:Potog, du fiskade också. Så du ska inte säga så mycket!
Och ni två är tysta nu.
men jag misstänker att samma person gör nya konton hela tiden, det räcker med att göra en ny email, wips, där har du redan ett nytt konto, jag kan göra en ny email nu och rösta på han, dock gör jag inte det. men jag vet att någon håller på o jävlas bara för att torsken ska få all cred, man ser ju från 1000mils avstånd att olles Senda är mer cleanare och mer tid lagt på moppen.Rexxy skrev:Samma person får ju inte skapa nya konton och rösta. Men vi kan tyvärr inte hindra nyregistrerade från att rösta, hur ska vi veta vad som är en riktigt röst och en fisk-röst?gilerahjärnan skrev:rexxy, måste bara fråga dig en sak, får man göra nya konton och rösta om hela tiden? luktar ganska mycket fusk enligt mig...Rexxy skrev:Potog, du fiskade också. Så du ska inte säga så mycket!
Och ni två är tysta nu.
Oavsett är det osmakligt att försöka fuska sig till första plats.
Jag kan be moderator kolla IP, så om nu samma person gör flera konton så åker han fast!gilerahjärnan skrev:men jag misstänker att samma person gör nya konton hela tiden, det räcker med att göra en ny email, wips, där har du redan ett nytt konto, jag kan göra en ny email nu och rösta på han, dock gör jag inte det. men jag vet att någon håller på o jävlas bara för att torsken ska få all cred, man ser ju från 1000mils avstånd att olles Senda är mer cleanare och mer tid lagt på moppen.Rexxy skrev:Samma person får ju inte skapa nya konton och rösta. Men vi kan tyvärr inte hindra nyregistrerade från att rösta, hur ska vi veta vad som är en riktigt röst och en fisk-röst?gilerahjärnan skrev: rexxy, måste bara fråga dig en sak, får man göra nya konton och rösta om hela tiden? luktar ganska mycket fusk enligt mig...
Oavsett är det osmakligt att försöka fuska sig till första plats.
haters are welcome.