Persson97 skrev:skit i att vara avundsjuk, han fick dessa grejer och det är väll kul för honom?
dock så är axels lackering värd mer än allt jag fick sammanlagt
som jag skrev ovan så ska en kompis lacka sin tralla för 2 k. professionellt.
blank vit då, vet inte vad du ska ha för färg men ändå.
2k bara? isf så lär han ju göra arbetet gratis för 2k täcker väl bara kostnaden för färgen i princip?
Allt arbete görs på skolan (av läraren som är utbildad lackerare) så han betalar bara färgen ja
Inte för att vara sån men hoppas ni förstår att jag var typ icke seriös och inget av de jag sagt är sant. Skulle bara visa hur löjliga ni är som sitter o berättar vad ni fick i julklapp o försöker få folk att bli avundsjuka o grejer.
Axel skrev:Inte för att vara sån men hoppas ni förstår att jag var typ icke seriös och inget av de jag sagt är sant. Skulle bara visa hur löjliga ni är som sitter o berättar vad ni fick i julklapp o försöker få folk att bli avundsjuka o grejer.
Axel skrev:Inte för att vara sån men hoppas ni förstår att jag var typ icke seriös och inget av de jag sagt är sant. Skulle bara visa hur löjliga ni är som sitter o berättar vad ni fick i julklapp o försöker få folk att bli avundsjuka o grejer.
det roliga var ju att några gick på det
"Några"
ingen försöker göra någon avensjuk? bara kul å se vad andra ungar får
Tur för dig xD hade du varit då bortskämd hade jag personligen sökt upp dig o klått dig gul o blå bara det faktum att du skulle ha fått för nästan 58000mer än mig är ju helt sjuk. Trodde på det en sekund faktiskt, Fann det trovärdigt eftersom barnen idag blir mer o mer bortskämda :S
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Persson97 skrev:skit i att vara avundsjuk, han fick dessa grejer och det är väll kul för honom?
dock så är axels lackering värd mer än allt jag fick sammanlagt
som jag skrev ovan så ska en kompis lacka sin tralla för 2 k. professionellt.
blank vit då, vet inte vad du ska ha för färg men ändå.
Avundsjuk kanske fel ord, då jag inte känner känslor som ilska, sorg och avsky. Jag känner mer "han fick saker för 40000kr+, vad gör han här på ett moppe forum och skryter för?" så jag skulle säga att jag känner mig irriterad.
Jag tror ingen förutom du försöker få folk att bli avundsjuka i denna tråd...
jag fick:
Presentkort på 400kr
1500kr kontant.
lite kläder.
och ett Corsair k70 som visade sig vara trasigt, när jag trycker på "s" så trycker den på allt på hela tangentbordet (höjer belysningen, trycker på caps,num,scroll lock, på asdfghjklöä' och enter) det är helt cp
-Ludix one
Om ni behöver hjälp med iPhones, iPads och jailbreakning, Tveka inte att fråga!
jag föll stenhårt för det. kan inte riktigt förstå det roliga att skriva en svindyr lista utan vidare tecken av sarkasm eller oseriösa inslag och sen tycka att andra är tröga för att vi inte förstod det. avundsjuka människor finns det överallt, det är inget nytt, så vart exakt vill du komma med detta?
Edit: när du skrev bidrag blev jag dock fundersam.
Axel skrev:3 par jeans, diesel
5 ralph lauren pikéer, rättså fula men ahh..
M kit till bilen
Tid hos lackeraren
galaxy s4
Nytt grafikkort och en skärm( 780ti och en 27" philips IPS)
deathadder 4g och nåt skittangentbord..
sen en ny 50" plasma TV och ett hemmabio paket till det
en AH jacka
3000kr presentkort på biltema
sen 8500 kr i lösa pengar
Tycker detta låter mycket osannolikt att du skulle få detta av dina föräldrar. Så jag räknade ut ungefär vad allt kostade då jag inte har något bättre för mig denna kväll.
Kläder: 6500kr (jeans = 3x800) (pikéer = 5x800)
M kit: Ingen aning men minst 1000kr?
Lackning: Beror på hur mycket du du ska lacka, men minst 1000kr
Galaxy S4: 4500kr
GTX 780ti: 6500kr
27" Philips IPS: 2000kr
Deathadder: 500kr
50" Plasma TV: 5000kr
Hemmabio paket: Ingen aning, vi säger 500kr
Adrian Hammond jacka: 1000kr
Sen resten: 11500kr
Totalt: 40000kr
Sedan måste vi tänka på att farsan måste också köpa presenter till båda dina syskon och din mor. Nu är min fråga, var får han dem pengarna ifrån?
Jävla avundsjuk du är? IPS skärmen kostar dock inte 2000kr ditt päron.. hemmabion ligger ju en bit över 3500kr och en lackering till bilen för 1000kr? Snälla. Är väl en 15-20 tusen kronor.
Ja de kan du fanimej ta o skita i var han får pengarna ifrån
2 mätare till bilen
En bränsletryckregulator
700kr
kubikvis med kalsonger
El fläkt till bilen.
Några energidrycker från Riga.
Godis.
Timräknare till hojjen.