1: hyperlarras Rieju spike

2: LennartTunings StalkerCiao

3: Potogs Stage6 neos

4: Rexxys Crescent F50 R/T Racer

5: WSD Racing's Yamailera

Persson97 skrev:togges!!!
skojar bara, WSD Racing's Yamailera har jag följt ett bra tag och den är svinfet!
Edit: fan så leder togge bra för det..
Jag har också många fans, så jag hoppas jag kommer ikapp!potog skrev:Persson97 skrev:togges!!!
skojar bara, WSD Racing's Yamailera har jag följt ett bra tag och den är svinfet!
HEHEHEHEHheheheheheh
whalla bror trodde jag hade din röst ju
tror det kommer gå ner mellan WSD och mig asså :S bara att hålla tummarna och hoppas på att man har fansen i ryggen <3 :*
du hade ärligt kommit 2:a men jag älskar fan WSD's hoj <3potog skrev:Persson97 skrev:togges!!!
HEHEHEHEHheheheheheh
whalla bror trodde jag hade din röst ju
tror det kommer gå ner mellan WSD och mig asså :S bara att hålla tummarna och hoppas på att man har fansen i ryggen <3 :*
Portad Stage6 50cc +moddad kolvbonnaracing skrev:Vet inte riktigt hur ni får Togges till racing men....
[/spoiler]G-son skrev:Nån som vill höra hur jag resonerar? Inte det? Okej, sluta läsa nu då, för annars får du skylla dig själv!Nån kommer säkert tycka att jag trampar på en eller annan tå, men det är fritt fram att tycka det och inget av det jag säger är ett personligt angrepp - bara min syn på det jag kan se på bilderna i omröstningen (omröstningen är baserad på dessa bilder så vad man kan se i t.ex. projekttrådarna är helt irrelevant).
Grundprincipen: Funktion är snyggt. En racinghoj är en god bit på väg mot att vara snygg om den helt enkelt är anpassad för racing. Därefter kan man börja fundera över detaljer som lack och annat smink.
I grova drag en vanlig SM-moppe som blivit av med diverse onödiga delar, men det finns fortfarande en del kvar - skjutspinnarna är väl det mest uppenbara exemplet. Rätt tydliga foton, men ena bilden med standard fjädring, andra med sänkt och stummad, så vilket utförande gäller? Olika steg i utvecklingen?
Jag hoppas den är snabb, för jag har svårt att hitta så mycket positivt att säga om utseendet. Kanske hade den sett mycket bättre ut på ett bättre foto - vit bakgrund och fotografering av en hoj med färgtemat svart på svart på svart är inte optimalt för att man ska kunna se några detaljer.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Ger mest intrycket av en lekscooter som stylats. Ger mig inga racingvibbar, om vi inte snackar om att åka så många varv som möjligt runt lokala kioskens parkering. Åter igen, dåligt ljus vid fotograferingen ger inte hojen rättvisa heller.
Strålkastare, sidokåpor... Jag vet att du vill ha en hoj som bara behöver få tillbaka stötdämparna för att funka som leksak på gatan, men med alla "gatuprylar" kvar blir det inget rent racingintryck. Och du förtjänar en känga angående fotokvalité också, att stå inne och ta bilden mot mer ljus ute i bakgrunden är kanske inte det bäst planerade fotot.
Det som behöver finnas finns, det som inte behöver finnas finns inte kvar. Simpelt, stilrent och snyggt. Får min röst.
G-son skrev:Nån som vill höra hur jag resonerar? Inte det? Okej, sluta läsa nu då, för annars får du skylla dig själv!Nån kommer säkert tycka att jag trampar på en eller annan tå, men det är fritt fram att tycka det och inget av det jag säger är ett personligt angrepp - bara min syn på det jag kan se på bilderna i omröstningen (omröstningen är baserad på dessa bilder så vad man kan se i t.ex. projekttrådarna är helt irrelevant).
Grundprincipen: Funktion är snyggt. En racinghoj är en god bit på väg mot att vara snygg om den helt enkelt är anpassad för racing. Därefter kan man börja fundera över detaljer som lack och annat smink.
I grova drag en vanlig SM-moppe som blivit av med diverse onödiga delar, men det finns fortfarande en del kvar - skjutspinnarna är väl det mest uppenbara exemplet. Rätt tydliga foton, men ena bilden med standard fjädring, andra med sänkt och stummad, så vilket utförande gäller? Olika steg i utvecklingen?
Jag hoppas den är snabb, för jag har svårt att hitta så mycket positivt att säga om utseendet. Kanske hade den sett mycket bättre ut på ett bättre foto - vit bakgrund och fotografering av en hoj med färgtemat svart på svart på svart är inte optimalt för att man ska kunna se några detaljer.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Ger mest intrycket av en lekscooter som stylats. Ger mig inga racingvibbar, om vi inte snackar om att åka så många varv som möjligt runt lokala kioskens parkering. Åter igen, dåligt ljus vid fotograferingen ger inte hojen rättvisa heller.
Strålkastare, sidokåpor... Jag vet att du vill ha en hoj som bara behöver få tillbaka stötdämparna för att funka som leksak på gatan, men med alla "gatuprylar" kvar blir det inget rent racingintryck. Och du förtjänar en känga angående fotokvalité också, att stå inne och ta bilden mot mer ljus ute i bakgrunden är kanske inte det bäst planerade fotot.
Det som behöver finnas finns, det som inte behöver finnas finns inte kvar. Simpelt, stilrent och snyggt. Får min röst.
haha, iq fiskpinne på mig därRexxy skrev:Jag trodde du menar i kategorin, inte på listan på sidan! Där kommer det såklart åka ner.Persson97 skrev:du skulle haft med din maxi antingen här eller på veteran deaDEA!! skrev:Den riktiga kategorin!
edit: veteran är inte häller med i listan längre..
danke!robb4n skrev:Lennart fick min röst. Tycker den är så jäkla ball, alltid diggat den!