Hejsan alla TSR'are
Jag har funderingar på att göra en större moppefilm, men jag behöver lite tips och idéer vad ni tycker om det ^^ Är det ett dåligt förslag?
Sen ifall ni tycker det är ett bra förslag, så skicka gärna till mej Video-klipp och liknande när du, någon annan, eller där många stuntar. Men det behöver ju inte bara vara stunt, det kan ju vara crusing och allt möjligt Skicka på bara med förslag och filmer
Mvh Emil
SKICKA MASSOR MED VIDEO KLIPP TILL MEJ NU!
Senast redigerad av Keeroy den 2 augusti 2008, 19:29, redigerad totalt 1 gånger.
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Det vore coolt men jag tycker inte heller att den ska va ihop med mnf
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jag förstår hur ni tänker, men mina tankar till filmen är ju inte direkt reklam, utan mer bara en film, som så många som möjligt ska vara med i. För mig spelar det ingen roll vilket community de kommer ifrån, fast jag kankse har fel... :S vad tycker ni?
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Keeroy skrev:Jag förstår hur ni tänker, men mina tankar till filmen är ju inte direkt reklam, utan mer bara en film, som så många som möjligt ska vara med i. För mig spelar det ingen roll vilket community de kommer ifrån, fast jag kankse har fel... :S vad tycker ni?
Keeroy skrev:Jag förstår hur ni tänker, men mina tankar till filmen är ju inte direkt reklam, utan mer bara en film, som så många som möjligt ska vara med i. För mig spelar det ingen roll vilket community de kommer ifrån, fast jag kankse har fel... :S vad tycker ni?
gör som du vill, det är din film
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten