Trodde nästan biltema skickade hela sitt lager med klibbor till mig, fick sjukt många! Undra vart man ska sätta dom...tacopaj skrev:Fick också, tjocka var domoggew2 skrev:Jag har fått från as många nu, coolast var nog 24mx, typ dom ända jag kan tänka mig sätta på moppen
Fick skitmånga klistermärken från Biltema och racingplanet för ett tag sedan
Jag vart också förvånad över hur många dom skicka, jag satte en på garderobenoggew2 skrev:Trodde nästan biltema skickade hela sitt lager med klibbor till mig, fick sjukt många! Undra vart man ska sätta dom...tacopaj skrev:Fick också, tjocka var domoggew2 skrev:Jag har fått från as många nu, coolast var nog 24mx, typ dom ända jag kan tänka mig sätta på moppen
Sitter en på skoldatornWilliamJonsson skrev:Jag vart också förvånad över hur många dom skicka, jag satte en på garderobenoggew2 skrev:Trodde nästan biltema skickade hela sitt lager med klibbor till mig, fick sjukt många! Undra vart man ska sätta dom...tacopaj skrev: Fick också, tjocka var dom
Testa shop@racing-planet.seFillew97 skrev:Vad heter mailen? Hittar den inte på hemsidanAlyzzzer skrev:fick 2 st från racing-planet
Ridestore, Junkyard, Biltema, vissa från Racingplanet, twostroke. Men det är ju inte samma för alla.oggew2 skrev:Vilka var snyggast då? Cloette skickade några riktigt coola som ser ut som kexchoklad och sportlunchMen vill ju inte ha nån godismoppe så det funkar ju inte
![]()
Snyggaste ni fått som passar på en moppe?
http://www.racing-planet.se/supporttick ... e9024c18dfFillew97 skrev:Vad heter mailen? Hittar den inte på hemsidanAlyzzzer skrev:fick 2 st från racing-planet
tacopaj skrev:Vad är adressen till Cloetta?
Fick 6 stycken (Två av varje), Kexchoklad, Cloetta, Sportlunch och en annan SportlunchHampehampe skrev:info@cloetta.se
Jag fick av Ridestore, Bilsport, KL Racing, Max och Cloetta förra veckansHAWN skrev:Vilka företag skickar stickers ens gratis? ( nu 2014 )
Fick inte av Ridestoreemilnordman skrev:Jag fick av Ridestore, Bilsport, KL Racing, Max och Cloetta förra veckansHAWN skrev:Vilka företag skickar stickers ens gratis? ( nu 2014 )