TheRavenBlue skrev:p0d1 skrev:Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.
Lycka till.
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Vad tror du själv?
Jag talar nog för stor del av medlemmarna nu, ingen av oss blir upphetsade när det kommer en ny projekttråd där det handlar om att någon ska lacka om sin ram, köpa nya kåpor, lacka dom med svart färg, polera smådetaljer såsom bromshandtag, kopplingshandtag, växelpet, bromspedel osv, vi har sett det hundratalsgånger på forumet.
Samma sak med jobb, inte blir man upphetsad över att stå och baka 50 stycken prinsesstårtor i olika färgar, men den dagen man får en beställning på en stor, fet, god och vacker bröllopstårta blir man smått upphetsad av det och ser fram emot det.
Finns en del medlemmar som har grymma projekt som du kanske kan få inspiration ifrån.
David96 och TheGrimReaper(syftar på hans Aerox mest) är två personer som i min mening haft grymma projekt som jag titt som tätt kollat in under tiden man var som mest aktiv.
TheRavenBlue skrev:
Jag kör lite race med den men det syftet med att göra den i ordning är för att jag kommer ställa ut den.
Syftet är att ställa ut den, men du skriver inget om det i ditt första inlägg? Luktar som något du precis kom på att skriva bara, du vet inte vad du själv vill, bara hitta någon sponsor som kan betala allt åt dig..
Vad för utställningar syftar du på?