jag har ingen speciell stil så, utan det är en ganska bred blandning av kläder i min garderob. Eftersom jagtränar/stor i kroppen så passar inte alla stilar på mig (enligt mig). Liksom slimmade kläder+skjorta o så är inte något jag trvis i, sen passar det helt enkelt inte. Ser liksom ihoptryckt ut.
Någon som har en stil som kan passa mig till kroppen? Ingen hiphop-stil rakt igenom!! Men har inget emot hoodie så.
Va i Linköping igår och skulle ha jeans. Testade alla modeller på carlings, dom flesta passade inte och dom som passade var fula. Jag har antingen 34 eller 36 i midja o längd. Dom flesta jag testade passade inte, detta var inte enbart pga midjan utan den största skurken var nog låren. Har ni några tips på affärer som har lite större byxor? Vilö inte ha jättetighta, men inte heller vida. Utan slappa över låret och smalare nertill.
Någon som kan tipsa om nätbutiker från UK osv som är pålitliga, oftast är det så att kläderna som finns där inte finns här, om de finns här så är de mycket billigare på nätet.
Länka bara om du vet och själv köpt.
DEA!! skrev:Sorry för dubbelpost.
Va i Linköping igår och skulle ha jeans. Testade alla modeller på carlings, dom flesta passade inte och dom som passade var fula. Jag har antingen 34 eller 36 i midja o längd. Dom flesta jag testade passade inte, detta var inte enbart pga midjan utan den största skurken var nog låren. Har ni några tips på affärer som har lite större byxor? Vilö inte ha jättetighta, men inte heller vida. Utan slappa över låret och smalare nertill.
H&M har ju nog. Kostar väl 24€ men kvalitén blir ju lidande och det ordentligt. Har ett par såna (och haft fler) och går med redigt byxhäng, och alla H&M byxor har gått sönder i grenen. De andra däremot typ Dressman ochså är bra.
Kör själv just nu en sommar/vinter blandning. Björn Borg skor med ludd i (hög modell) eller så union jack converse eller ett par Vita Helly Hansen skor, saffransfärgade WESC chinos modell Eddie (bästa byxor ever, köpte på WESC butiken vid Barkarby quality outlet på 50% rean) eller så de omtalade grå H&M byxorna. Jag går med redigt häng på också. Så en Jack o Jones t-shirt (modelll vääääldigt lång) i glada färgeroftast och en hoodie. På huvudet bara mina fula glasögon som får mig att se ut som en nörd :'( tyvärr .
Sen i backen gröna byxor med SJUUKT häng och grön svart jacka.
På jobbet självklart teendiga orangea varselkläder och skyddskor. Och så OFC radio Peltor
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Nja, har bara kollat snabbt när jag gått förbi i deras butik och alla jeans jag sett har en massa fakehål å skit i sig.
Hatar att handla på jack & jones då butiksbiträdena inte kan lämna en ifred. Genast man rör i något plagg så är dom där och frågar om man hittar rätt storlek, och om man går och provar något står dom utanför och väntar tills man är färdig för att sedan fråga om det passade. Sen när man väl ska betala öser dom på med en massa jävla sock- och kalsongerbjudanden. Så nej tack.
Förhoppningsvis har du lyckats lösa problemen med jeans nio månader senare.
I alla fall kan jag tipsa om MQ's jeans, var där för ett par dagar sedan och kollade på jeans, ingen av dom passade mig, för pösiga och ganska stora i höfterna, try it.
HaZ skrev:Någon som kan länka lite schyssta kläd sidor? Helst med rea då jag är fattig denna månaden
Beror ju helt på vad för kläder du gillar.
Använder mycket skjortor, stickade tröjor, Chinos o jeans
Kolla in Esprit.se, tycker dom har mycket schyssta grejer till bra priser Bra kvalitet också med tanke på priset, älskar mina skjortor och t-shirtar jag har därifrån.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten