Aerox projekt vinter 2013 våren 2014

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Skulle det vara svårt att lacka själv för en noob?

Ja!
7
28%
Nej easy
9
36%
Nej easy
9
36%

Antal röster: 25

Fixarn
Elmoped

Aerox projekt vinter 2013 våren 2014

Inlägg av Fixarn »

Hej!!
Har köpt en yamaha aerox 04, som jag har tänkt att styla upp med lite julklapps pengar och lite födelsedagspengar.

Jag är 14 ska fylla 15 och är därför ganska ny med mopeder osv så förvänta er inte att jag ska förstå allt ni säger :P Ni får leva med lite stavfel och lite efterbliven het

Jag har tänkt att lägga ner ganska mycket pengar men inte överdrivet ska inte köpa något trim kanske nya vikter det enda jag ska göra är dra v ringen och kapa blindtarmen. Så tjata inte om något efektrör tycker det är jävligt snyggt men ska inte köpa trim.

Eftersom jag är ny med moppe skulle jag behöva lite styling tips,
den ser ut så hära nu
Bild
[spoiler]
Bild

Bild
[/spoiler]

Följ mig gärna men det kommer ta ett tag mellan köpen för jag har inget jobb men när jag väll köper då kommer de saker.... :D

Styling jag har tänkt är nudebar nya kåpor + polera variator kåpan+ sido stöd.
Funderar på dessa kåpor
http://www.twostroke.se/product.asp?pr ... trib1=1465

Skriv gärna några tips och trix och följ gärna detta projekt.

Gjort[x]
Kommer[/]
Håller på [+][/img]
Senast redigerad av Fixarn den 16 november 2013, 10:57, redigerad totalt 3 gång.
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Slidercalle123 »

Såg vad du skrev, men kapa inte blindtarmen eller plugga ur det. Blir ungefär samma effekt som de e med trimrör. Originalrör är värda sjukt mycket så gör inget med det är mitt tips
Fixarn
Elmoped

Inlägg av Fixarn »

Slidercalle123 skrev:Såg vad du skrev, men kapa inte blindtarmen eller plugga ur det. Blir ungefär samma effekt som de e med trimrör. Originalrör är värda sjukt mycket så gör inget med det är mitt tips
Hmm men om jag hittar ett orginalrör på blocket för någon hundring då kan jag kapa det och ha kvar orginal...

Hur många km/h tror du man tjänar på att kapa?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Krävs minst 2 bilder för att det ska få vara projekt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Fixarn
Elmoped

Inlägg av Fixarn »

DEA!! skrev:Krävs minst 2 bilder för att det ska få vara projekt.
Fixat :D kommer fler bilder snart ;)
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

Fixarn skrev:
Slidercalle123 skrev:Såg vad du skrev, men kapa inte blindtarmen eller plugga ur det. Blir ungefär samma effekt som de e med trimrör. Originalrör är värda sjukt mycket så gör inget med det är mitt tips
Hmm men om jag hittar ett orginalrör på blocket för någon hundring då kan jag kapa det och ha kvar orginal...

Du kommer inte tjäna många km/h där i mot kommer du få en mycket starkare moped. Du får ca. 5~7 km/h. V-ringen gör betydligt mer i axx.
Helt Räser
Fixarn
Elmoped

Inlägg av Fixarn »

AndreWidestedt skrev:
Fixarn skrev:

Du kommer inte tjäna många km/h där i mot kommer du få en mycket starkare moped. Du får ca. 5~7 km/h. V-ringen gör betydligt mer i axx.
Okey
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

lacka själv tycker jag är rätt så svårt, dom första gångerna iallafall..
blir sällan jämnt och fint/blankt som man vill ha det.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Fixarn
Elmoped

Inlägg av Fixarn »

Persson97 skrev:lacka själv tycker jag är rätt så svårt, dom första gångerna iallafall..
blir sällan jämnt och fint/blankt som man vill ha det.
Det var det jag tänkte
Skriv svar