Kanske är helt fel ute men har du jämnfört med ett rör från en mt5?
John Westerlund skrev:haha åh herregud xD ja ha själv lyckats plocka ihop en fyrhjuling själv men behöver ett halvt dussin moppepojkar för o ladda upp några bilder xD HAHAHA
Det fästet mot cylindern ser ut att vara till AM6. Det är högerdraget till skillnad från många andra AM6-moppar, den enda jag kommer på nu med högerdraget rör är DT50R.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Bara så du vet så är jag jävligt tråkig att snacka med, vad det beror på vet jag inte, men du ser heller inte så jävla rolig ut, så vad fan är din ursäkt?
Erik_ skrev:Det fästet mot cylindern ser ut att vara till AM6. Det är högerdraget till skillnad från många andra AM6-moppar, den enda jag kommer på nu med högerdraget rör är DT50R.
CH och vissa nya Beta och HM och Fantic.
OnT: Liknar exakt kompisens CH rör, förutom att hans har delbar krök.
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
har ett sådant liggandes och förra ägaren sa att det är de äldre giannelli 2t röret till Yamaha dtr 98-02 det röret är riktigt gött o köra med, mellan varvigt.
ivan97 skrev:Kanske är helt fel ute men har du jämnfört med ett rör från en mt5?
MT5s avgassystem är väl fastskruvad i cylinder (tror jag) men det här är fjäder
Det har du rätt i.
John Westerlund skrev:haha åh herregud xD ja ha själv lyckats plocka ihop en fyrhjuling själv men behöver ett halvt dussin moppepojkar för o ladda upp några bilder xD HAHAHA