lita på gopro?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

lita på gopro?

Inlägg av Asddfgf4 »

Asså vågar man verkligen lita på att gopron:s skal som skall vara vattentätt ner till 60 meter verkligen är det? känns som att det är alldeles för lite "välbyggt" för att vara det :O nån som är säker på att det funkar?
Bild
Användarens profilbild
Manny
Svårstartad skrothög

Inlägg av Manny »

Polaren har en Gopro och vi har använt den hur mycket som helst i och under vatten och den funkar perfekt! :)
"Jag kom, Jag såg, Jag stegrade"
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

jag förstår vad du menar... har också funderat på det en del. 60 meter är ju rätt långt ner
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

asså känns så jävla känsligt :O vet att många använder den men...asså är ju bara ett litet lock man spänner för med en liten spak, inget som känns alls särskilt vattensäkert :P
Bild
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

Quattro lyfe
StruTsen_b
Svårstartad skrothög

Inlägg av StruTsen_b »

Jag dyker med tuber på ryggen ganska ofta och har haft med mig en ner till 33m, de höll den för iallafall :D
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

okej det där verkar ju ändå hyffsat :P

TAr några andra frågor: Hur ska man göra för att kunna använda extern mick med gopro hero3 black edition? Man måste ju lixom borra hål etc i huset för att använda sladden man kan köpa? Eller finns det andra sätt o_O

Vart får man tag i extra hus till gopro:n utifall att man behöver borra hål? HIttar inget på google :/
Bild
Slideradde
Elmoped

Inlägg av Slideradde »

Asddfgf4 skrev:okej det där verkar ju ändå hyffsat :P

TAr några andra frågor: Hur ska man göra för att kunna använda extern mick med gopro hero3 black edition? Man måste ju lixom borra hål etc i huset för att använda sladden man kan köpa? Eller finns det andra sätt o_O

Vart får man tag i extra hus till gopro:n utifall att man behöver borra hål? HIttar inget på google :/
http://www.teknikmagasinet.se/

Där om du söker på gopro så hittar du delar ;) även extra hus
Skriv svar