Rexxy skrev:Akki skrev:Kör "Survival om ni vill tjäna ~80 laxx / timman!
Måste klara sig till wave 10 så maxa lobbyn med polare
För att låsa upp mer trim så kör bara varannan vinst med en polare, ett varv på fängelse banan, kör ni GTA race finns booooost på mappen
Själv råka man fixa till sig 2 mille på nån timma
Så du klarar av en survival på 15 min? Då man får 20k per gång, så krävs det 4st survival på en timme för 80k.
Hur fixade du 2mille på en timme? För att köra race nu funkat inte längre, det baseras på längden av tävlingen hur mycken man ska få.
Ja exakt, dock för att klara en survival på 15 min måste man rusha sig genom runderna och stressa som fan, men att klara tre rundor survival med ett fullt team på en timme brukar gå fint
Det jag mena med race är att man kan få snabba "wins" genom att köra med en polare så man enkelt låser upp trimmet
Hur jag fick ihop 3m totalt var genom ett fusk elller "glitch"
Dock tror jag blev det patchat nu när den senaste uppdateringen kom
Det gick ut på att man köpte/ hitta en Dominator Vapid, maxade trimmet / stylingen så bilen blev värd 105 k som man kunde sälja till verkstan
Dominatorn är nog den enda bilen som kostar under 50 k för inköp, bilar som kostar över 50 k kan man inte sälja i verkstäder
Hela poängen var att man kunde "sälja om" sin Dominator ett flertal gånger, så den aldrig blev riktigt såld men man fick tag i cashen endån!
Satt och gjorde detta ett tag med några polare o till slut fick man sina sportbilar, muscelbilar och hojar redigt fräscha!