Fiddy, nåt att ha?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

Fiddy, nåt att ha?

Inlägg av Slidercalle123 »

Tjena! Har kollat runt lite på blocket och sett flera billiga fiddys, är det något och ha eller kommer dom paja efter en vecka eller så? Vilket märke är det bästa? Vad är det typiska problemet? osv.
daniel.sjöman
Svårstartad skrothög

Inlägg av daniel.sjöman »

kolla på exxo, ten7, pitpro och dbr! dbr är nog min favorit :)
Vad hade du tänkt köpa?
stocker, fiddy eller midsize?
det som går sönder beror på hur du sköter den!
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

daniel.sjöman skrev:kolla på exxo, ten7, pitpro och dbr! dbr är nog min favorit :)
Vad hade du tänkt köpa?
stocker, fiddy eller midsize?
det som går sönder beror på hur du sköter den!
Vet inte riktigt hur stora dom är irl men midsize i så fall. Dom är väll inte lika höga som crossmoppar?
bonnaracing
Svårstartad skrothög

Inlägg av bonnaracing »

fullsize är väll som en riktigt cross, kawa 125a typ
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

köp inget som låter kinesiskt, det går sönder ofta och är inte värt pengarna. Typ orion etc..
Bild
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav

Inlägg av GurkMarmelad »

kolla i mitt galleri, den fungerar utmärkt och har inte haft några allvarliga problem. jag tycker inte det är värt att köpa fiddy/midsize för man tröttnar på dem och man vill ha en riktig cross istället!

p.s min är midsize

tn7,pitpro,snakepit,dbr är la dem som ligger i toppen just nu
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

har haft 3 st fiddys nu en pitpro och två exxo har en exxo för tillfället:) dom märkena du ska kolla på är ten7,exxo,pitpro,dbr,snakepit och bbr:) vad ligger din budget på? hade själv köpt en midsize lite mera kraft och lite större vilket jag tycker är goare:)
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06

kolla in mitt drd pro projekt:) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53065
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

Bild

Har ingen erfarenhet av fiddys men det är helt klart värt att köpa en dyrare fiddy annars avstå eller köp en cross. Billiga fiddys som orion har jag läst mycket skit om. If you already thinking 'bout it, staph
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

drd håkan skrev:har haft 3 st fiddys nu en pitpro och två exxo har en exxo för tillfället:) dom märkena du ska kolla på är ten7,exxo,pitpro,dbr,snakepit och bbr:) vad ligger din budget på? hade själv köpt en midsize lite mera kraft och lite större vilket jag tycker är goare:)
Vet inte riktigt än, de får ja se när jag får tillbaka mina försäkringspengar. Hoppas på att det är lite över så jag kan köpa nån rolig leksak.
Skriv svar