Ja jag såg det med. men kunde inte se videorna jag filmat fören jag kom hem...:/CaToXXo skrev:Trevligt.
Jag skulle nog böjt upp kameran liiiiiite mer, så man inte ser marken lika mycket.
PS: Lär du dig att vara mjukare på gasen när du stegrar så kommer du klara mycket längre.
haha, förstod deAlyzzzer skrev:Menar att ni kan dela med era polare typ!Persson97 skrev:jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
OkPersson97 skrev:haha, förstod deAlyzzzer skrev:Menar att ni kan dela med era polare typ!Persson97 skrev:jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
men ser bra ut! däremot som nämnt ovan så lite mjukare handrörelser så kommer du hålla dig på bakan längre, däremot så har du bra teknik för det redan tycker jag, bara finslipningen kvar så att säga
ah okej det ska jag tänka på! schysst.p0d1 skrev:Bättre än jag hade väntat mig av dig.
Håll upp blicken mer, man såg skillnad när du kollade ner framför och kollade upp, kollar du längre upp får du bättre balans o körning
http://forum.soe.se/forumdisplay.php?29-K%F6rteknik
In och läs om körtekniker, anteckna och ha med dig i ryggan när du kör och testa på olika tekniker när du kör, lycka till och kör försiktigt.
Försäkringen gäller antagligen inte där du kör heller, så mytta om att du ramlade på garageuppfarten med mopeden AVSTÄNGD, annars går det genom trafiknågotjävlanamn och det är krångligare och tar längre tid, beroende på din skada ofc.
Ja kan inte göra annat än att hålla med dig!:)p4ck skrev:Åh, CRF150 är så sjuuukt trevliga maskiner! Saknar min något överjävligt!
Mer filmer, du var ju inte så jävla taskig på redigering till skillnad från många andra som gör sina filmer