Hitta avgassystem?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Hitta avgassystem?

Inlägg av Asddfgf4 »

Jo nu har jag fått en köpare te moppe rackarn, så det är spikat och klart, och den hämtas på söndag, så nu ska jag äntligen få min älskade cross köpt. Jag vill ha en cross att skruva på lite under vintern, och då hittade jag en suzuki rm125 -89 års modell. Den funkar bra etc, men avgassystemet är rejäääält buckligt så jag tänker köpa ett nytt tänkte jag. Men jag kan inte hitta något? Vet någon vart man får tag på avgassystem etc till en Suzuki rm125 -89?
Bild
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

täpp för båda ändarna och i med bensin poch värm tills bensinen exploderar 8)

nä men fyll med vatten och in i frysen (täpp för ändarna) så bör de fixa sig :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
bonnaracing
Svårstartad skrothög

Inlägg av bonnaracing »

Finns risk att de spricker om du fyllert med vatten å fryser de. Hur buckligt är det? småbucklor spelar ingen roll, större kan du svetsa på en mutter å ta en glidhammare, det gjorde ja på min 250, annars så köper du detta http://www.ebay.com/itm/FMF-Gold-Series ... b6&vxp=mtr
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

haha spelar ingen roll nu, panikångest attack, överatalning från farsan och påminnelse om pengar som kommer på födelsedagen och julafton fick mig att tacka nej till affären ändå :P Så moppen behålls ett tag framöver och ska lackeras om och skit istället :D
Bild
Skriv svar