Tänk efter, reagera, såg ifrån!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

p0d1 skrev:
Slidercalle123 skrev:
Desertrat skrev:Ja visst är det det.
Så varför postar du det här för?
Idiot, ska vi ta och låsa alla trådar som inte handlar om mopeder?
Nej exakt, så håll käften din jävla badboll.
Desertrat skrev: Bensinskalle:

Mertalet våldtäkter utförs av svenskar, inon husets väggar, där ingen ser det, osynliga offer som aldrig vågar anmäla.
Bensinskalle kom med en källa, och nu kommer du med en som styrker ditt påstående.
Att uppskatta att det sker ett viss antal våldtäkter i det dolda är inte fakta, det är en uppskattning/gissning.
Det är ett mörkertal.
det är ännu värre än en uppskattning.

Skillnaden är bara att invandraren sticker ut utseendemässigt, och sticker ut i statistiken.
procentsatsen är samma, antalet beror på hur stor grupp den värderas ut ur.
Inte alltid anträffbar men försöker vara aktiv.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

TACK!

Helt ärligt så förstod jag inte vad hen ville få fram, trodde endast hen ville informera oss om att folk i andra länder speciellt kvinnor hade de svårt. Nej, jag är inte IQ befriad, hade dock svårt och hitta en "poäng" eller ett mål med hens inlägg. ;)

Nu när jag förstår är jag med på banan, vad är det du vill att vi gör åt de? Vill du bara informera?

De du säger om att flertalet av alla våldtäkter sker av Svenskar tror jag dock är bullshit. Skulle gärna vilja ha lite konkret fakta på de.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

MrAndersson skrev:TACK!

Helt ärligt så förstod jag inte vad hen ville få fram, trodde endast hen ville informera oss om att folk i andra länder speciellt kvinnor hade de svårt. Nej, jag är inte IQ befriad, hade dock svårt och hitta en "poäng" eller ett mål med hens inlägg. ;)

Nu när jag förstår är jag med på banan, vad är det du vill att vi gör åt de? Vill du bara informera?

De du säger om att flertalet av alla våldtäkter sker av Svenskar tror jag dock är bullshit. Skulle gärna vilja ha lite konkret fakta på de.
Det är 50/50, titta på Kapten Klänning, titta på dem som nu åkt dit=svenskar
Titta på hagamannen, och så vidare.
Så det är nog hugget som stucket, jag skiter i om våldtäktsmannen är gul, svart, vit eller vad som helst, våldtar dem så åker dem in!

Kollar du på mig är jag en kvinna.
Det är sällan man hör om invandrare som fälls för våldtäkt.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Att de är 50/50 stämmer, OM du kollar på fällande domar.

Antalet invandrare som inte blir fällda är dock stort. Detta är för att Sverige är ett PK-land som inte vågar döma en invandrare om de finns något tvivel, för då är Sverige rasister. Vilket leder till uppror som de som var tidigare i år, vilket inte heller Sverige vågar göra något riktigt åt, för då är dom rasister återigen.

Att antalen sexbrott ökat med åren beror på stor del på antalet invandrare.
1991 skedde ungefär 1000 våldtäkt eller grov våldtäkt anmälningar i Sverige. 1994 då en stor invandrings period var, då från Balkan så ökade antalet anmälda våldtäkter eller grova våldtäkter med ca 1000. För och sedan sjunka åren efter.

1997 invandrade 44 818 personer till Sverige. Antalet anmälda våldtäkter var då ca 1500.
År 2001 invandrade 60 795 personer till Sverige. Då var antalet anmälda våldtäkter ca 2000.
År 2003 invandrade 63 700 personer, och antalet anmälda våldtäkter var 2500.

Om vi hoppar fram till 2009 då invandrade 102 208 personer, och antalet anmälda våldtäkter 2009 var ca 6000.

Vet inte bara om det är jag, men det känns inte som om de flesta våldtäkterna sker av Svenskar, oavsett om de är dolda eller ej.

Antalet utländska medborgare som sitter i svenska fängelser var 2012 30%, alltså utländska medborgare , 30 %... Dock så vet man ej hur många som sitter i svenska fängelser som har utländsk bakgrund med som är svenska medborgare.
Svårt och ta reda på också, då de är olagligt och föra en statistik över detta.

Sedan att du är kvinna förvånar mig inte de minsta.

När jag läste ditt första inlägg så tog de inte många sekunder innan man förstod de.
Låter också som om du fått den mesta av din information från t.ex. kvinnojouren eller någon liknande sida.

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

ta bort min kommentar, de lugnt... redan där visar denna sidan brist på IQ
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

MrAndersson skrev:Att de är 50/50 stämmer, OM du kollar på fällande domar.

Antalet invandrare som inte blir fällda är dock stort. Detta är för att Sverige är ett PK-land som inte vågar döma en invandrare om de finns något tvivel, för då är Sverige rasister. Vilket leder till uppror som de som var tidigare i år, vilket inte heller Sverige vågar göra något riktigt åt, för då är dom rasister återigen.

Att antalen sexbrott ökat med åren beror på stor del på antalet invandrare.
1991 skedde ungefär 1000 våldtäkt eller grov våldtäkt anmälningar i Sverige. 1994 då en stor invandrings period var, då från Balkan så ökade antalet anmälda våldtäkter eller grova våldtäkter med ca 1000. För och sedan sjunka åren efter.

1997 invandrade 44 818 personer till Sverige. Antalet anmälda våldtäkter var då ca 1500.
År 2001 invandrade 60 795 personer till Sverige. Då var antalet anmälda våldtäkter ca 2000.
År 2003 invandrade 63 700 personer, och antalet anmälda våldtäkter var 2500.

Om vi hoppar fram till 2009 då invandrade 102 208 personer, och antalet anmälda våldtäkter 2009 var ca 6000.

Vet inte bara om det är jag, men det känns inte som om de flesta våldtäkterna sker av Svenskar, oavsett om de är dolda eller ej.

Antalet utländska medborgare som sitter i svenska fängelser var 2012 30%, alltså utländska medborgare , 30 %... Dock så vet man ej hur många som sitter i svenska fängelser som har utländsk bakgrund med som är svenska medborgare.
Svårt och ta reda på också, då de är olagligt och föra en statistik över detta.

Sedan att du är kvinna förvånar mig inte de minsta.

När jag läste ditt första inlägg så tog de inte många sekunder innan man förstod de.
Låter också som om du fått den mesta av din information från t.ex. kvinnojouren eller någon liknande sida.
Jag har gått på min frivilligkårs uppgifter, och internationella data.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Du får gärna plocka fram fakta som påpekar fel i det jag plockade fram.

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

Vill du bli tagen på allvar läs alla sidor innan du öppnar käften sen så är detta internet men inga illamenat det är dåligt de som står där. Men om man tror de är.för få fritidsgårdar som skapar våldtäkter eller hur tjejer klär sig så är man dum ju^^
En fin bortförklaring som tidningarna godkänner... sen har jag aldrig fattat våldtäckter i hemmet vad är de svåra att sticka är su gift med en finna de ju en andledning du gillar hen då är de inte precis våldtäkt. Aldrig fattat de. Finns ju tvångsäktenskap osv men det är la en annan diskussion som speglar denna ändå lite

den faktan du har tagit fram är politiskt korrekt och stämmer sällan överens den är speglad så dem ska få så stort stöd som möjligt
Senast redigerad av david96 den 24 oktober 2013, 21:01, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

MrAndersson skrev:Du får gärna plocka fram fakta som påpekar fel i det jag plockade fram.
All forskning emotsäger det du sagt.

David96:
Jag har väldigt bra på fötterna, om du menar mig, jag vill stå stadigt på benen innan jag går ut med något.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

Desertrat skrev:
MrAndersson skrev:Du får gärna plocka fram fakta som påpekar fel i det jag plockade fram.
vissa en källa på de. Statistik visar ju att de är sant och om man går rill vilken skola eller förrort som helst så får du höra snacket bland dessa kulturberikare
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

david96 skrev:
Desertrat skrev:
vissa en källa på de. Statistik visar ju att de är sant och om man går rill vilken skola eller förrort som helst så får du höra snacket bland dessa kulturberikare
Nu börjar vi tassa in på områden där vi helst nog skall hålla oss borta ifrån.
det kallas främlingsfientlighet.
Det kvittar vilken hudfärg förövaren har så är han fortfarande en våldtäktsman.
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped

Inlägg av Pantad »

david96 skrev: kulturberikare
I just love 'em <3 ! :twisted:
gilerahjärnan
Varnad

du passar inte in här? ska du ha hjälp med att byta munstycke? ta loss förgasarn först så hjälper vi dig sen
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped

Inlägg av Pantad »

Desertrat skrev:
david96 skrev:
Desertrat skrev: All forskning emotsäger det du sagt.
Även om han e n3ger? Kan man inte skylla på IQ bristen direkt då?
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

Pantad skrev:
Desertrat skrev:
david96 skrev: vissa en källa på de. Statistik visar ju att de är sant och om man går rill vilken skola eller förrort som helst så får du höra snacket bland dessa kulturberikare
Även om han e n3ger? Kan man inte skylla på IQ bristen direkt då?
Intelligensen sitter inte i hudfärgen, det finns minst lika många ljushylta träskallar som det finns färgade i procent.
Jag gör inte skillnad på folk, men en idiot är en idiot oavsett hudfärg.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

Men om du vill hjälpa så.få folk att inse vilka som gör det och se till att varna unga flickor ifrån att hålla sig borta ifrån våldtäkamännen? Samma som vi lärde oas att hålla oss borta ifrån gammla gubben men gratis godis i bilen

sedan så.begår.faktiskt dem flesta våldtäckter emot män. Aök lite aå kommer flera källor på de. Bara att man pratar inte om de.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

david96 skrev:Men om du vill hjälpa så.få folk att inse vilka som gör det och se till att varna unga flickor ifrån att hålla sig borta ifrån våldtäkamännen? Samma som vi lärde oas att hålla oss borta ifrån gammla gubben men gratis godis i bilen

sedan så.begår.faktiskt dem flesta våldtäckter emot män. Aök lite aå kommer flera källor på de. Bara att man pratar inte om de.
Jag är inte feminst, men hatar det dolda kvinnoförtrycket som kulpar under ytan.

Men nu är, oavsett hudfärg, våldtäktaren ett regelrätt kräk, utan några ursäkter.
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped

Inlägg av Pantad »

Desertrat skrev: Intelligensen sitter inte i hudfärgen
Men synen på kvinnor, våldtäkt och allmän ren jävla moral ( bl.a .) sitter allt i från ditt hemland och ändras inte på en femöring så fort du kommer till Svea rike.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

Pantad skrev:
Desertrat skrev: Intelligensen sitter inte i hudfärgen
Men synen på kvinnor, våldtäkt och allmän ren jävla moral ( bl.a .) sitter allt i från ditt hemland och ändras inte på en femöring så fort du kommer till Svea rike.
Där ligger ett stort fel i mottagandet, att dem inte upplyses om det.
Det kallas upplysning, och som kan implementeras i mottagandet.

Nu kommer vi in på ett område som är bra infekterad och vi nog bör undvika, det skall nog tas per PM.
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped

Inlägg av Pantad »

Desertrat skrev: Där ligger ett stort fel i mottagandet, att dem inte upplyses om det.

Nu kommer vi in på ett område som är bra infekterad och vi nog bör undvika, det skall nog tas per PM.
Jasså? Skippar nog kärleks breven, tar det hellre här i sådana fall. Infekterat, hur menar du? Det kommer aldrig lösas några problem om man aldrig diskuterar och agerar. Vilket våra politiker verkligen inte gör angående invandrarfrågorna. De är väl rädda att bli uthängda av Aftonhoran om något kritiskt till invandringen slinker ur.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

Pantad skrev:
Desertrat skrev: Där ligger ett stort fel i mottagandet, att dem inte upplyses om det.

Jasså? Skippar nog kärleks breven, tar det hellre här i sådana fall. Infekterat, hur menar du? Det kommer aldrig lösas några problem om man aldrig diskuterar och agerar. Vilket våra politiker verkligen inte gör angående invandrarfrågorna. De är väl rädda att bli uthängda av Aftonhoran om något kritiskt till invandringen slinker ur.
Watch out så inte Admin tar koll på dig, rasism är faktiskt inte tillåten på TSR.

Det finns att göra MEN DET SKALL GÖRAS DEMOKRATISKT!
j
Senast redigerad av Bullwinkle den 24 oktober 2013, 21:39, redigerad totalt 1 gånger.
gilerahjärnan
Varnad

Desertrat skrev:
Pantad skrev:

Watch out så inte Admin tar koll på dig, rasism är faktiskt inte tillåten på TSR.

Det finns att göra MEN DET SKALL GÖRAS DEMOKRATISKT!
jag anmäler det om det går för långt, och det är redan på gränsen nu.
ska du anmäla till polisen? försök säga: PANTAD på TSR kränkte mig, tror du dom tror på det själv? du går mer o mer under ytan.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Desertrat skrev: Watch out så inte Admin tar koll på dig, rasism är faktiskt inte til
Det är helt lugnt enligt mig, för jag tycker inte att killarna har varit överdrivet rasistiska. De har bara sagt sin uppfattning.

Väldigt många ungdomar HAR faktiskt den uppfattningen, och det ligger allt något i det.

"Jamen det står ju inte på Aftonbladet att invandrare våldtar mest" , nä, men står det att de inte våldtar mest? Nej, för det skrivs inte ett jävla ord om invandrare i tidningarna.

Går du in på sidor där dom skriver ut mer riktiga och ärliga reportage så ska du få se på fan att invandringen ställer till en jävla massa problem för oss.
Nu säger jag inte att invandringen inte bidrar med något positivt till Sverige, jag kan mycket väl ha missat något...

Och är det inte på tiden att du visar upp lite fakta på dina påståenden om att svenskar håller på minst lika mycket? Vi är några stycken som har bevisat motsatsen, nu är det din tur att visa något. Har du gått på internationell fakta, så kanske du kan visa upp något sådant?
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

CaToXXo skrev:
Desertrat skrev: Watch out så inte Admin tar koll på dig, rasism är faktiskt inte til
Det är helt lugnt enligt mig, för jag tycker inte att killarna har varit överdrivet rasistiska. De har bara sagt sin uppfattning.

Väldigt många ungdomar HAR faktiskt den uppfattningen, och det ligger allt något i det.

"Jamen det står ju inte på Aftonbladet att invandrare våldtar mest" , nä, men står det att de inte våldtar mest? Nej, för det skrivs inte ett jävla ord om invandrare i tidningarna.

Går du in på sidor där dom skriver ut mer riktiga och ärliga reportage så ska du få se på fan att invandringen ställer till en jävla massa problem för oss.
Nu säger jag inte att invandringen inte bidrar med något positivt till Sverige, jag kan mycket väl ha missat något...

Och är det inte på tiden att du visar upp lite fakta på dina påståenden om att svenskar håller på minst lika mycket? Vi är några stycken som har bevisat motsatsen, nu är det din tur att visa något. Har du gått på internationell fakta, så kanske du kan visa upp något sådant?
jag vet mycket väl vilka sidor du åsyftar, och dem är fan vidriga i vissa delar av dem kommentarerna, frågan är om dem i många delar är lagliga?
det ifrågasätter jag.
Ljudligt.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Desertrat skrev: jag vet mycket väl vilka sidor du åsyftar, och dem är fan vidriga i vissa delar av dem kommentarerna, frågan är om dem i många delar är lagliga?
Du får gärna tycka att de är vidriga om du vill, inte mig emot.

Jag ser inget direkt olagligt med att skriva vad som faktiskt händer, eller vad menar du skulle vara olagligt? Hängde inte riktigt med där. :)

Står fast vid att jag tycker du ska visa lite fakta, som sagt.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

Vad gör du här? slösar bort hela din kväll på att argumentera med moppepojkar.

våldtäkt=dåligt

Vi vet.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

CaToXXo skrev:
Desertrat skrev: jag vet mycket väl vilka sidor du åsyftar, och dem är fan vidriga i vissa delar av dem kommentarerna, frågan är om dem i många delar är lagliga?
Du får gärna tycka att de är vidriga om du vill, inte mig emot.

Jag ser inget direkt olagligt med att skriva vad som faktiskt händer, eller vad menar du skulle vara olagligt? Hängde inte riktigt med där. :)

Står fast vid att jag tycker du ska visa lite fakta, som sagt.
kommentatorsfältet i vissa kam var rent vidrigt i innehäll.
väldigt solkigt vissa gånger, rent rasistiskt, med andra ord EMOT lagen, och bryter man mot den så blir man dömd för det.
Sedan vad man tycker om det är var och ens ensak.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

Alyzzzer skrev:Vad gör du här? slösar bort hela din kväll på att argumentera med moppepojkar.

våldtäkt=dåligt

Vi vet.
hamnade i en rasistdebatt, det är vad det handlat om det sista.
Och det känns vidrigt.
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

Desertrat skrev:
Alyzzzer skrev:Vad gör du här? slösar bort hela din kväll på att argumentera med moppepojkar.

våldtäkt=dåligt

Vi vet.
Och det känns vidrigt.
Men släpp det!
gilerahjärnan
Varnad

Alyzzzer skrev:
Desertrat skrev:

våldtäkt=dåligt

Vi vet.
Och det känns vidrigt.
Men släpp det!
+111111
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög

Inlägg av Bullwinkle »

Alyzzzer skrev:
Desertrat skrev:

våldtäkt=dåligt

Vi vet.
Och det känns vidrigt.
Men släpp det!
Hör nu upp:
RASISM OCH FRÄMLINGSFIENTLIGHET ÄR LIKA SKITIGT SOM VÅLDTÄKTER, OAVSETT ÅT VILKET HÅLL DET GÅR!
Och jag duckar inte för den skiten.

Men Fine, kag ber om att låsa tråden så det inte blir ännu värre.
Rasism är vidrigt, punkt slut.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Okej, okej, okej.
Du får gärna börja med och plocka fram din fakta. Innan du lägger fram fakta från en trolig källa kommer jag tro på dig lika mycket som jag tror på aftonbladet.
Jag kan plocka fram källor på 98% av det jag skrivit, då från mycket mycket troliga källor.

Sedan de där om att du ropar rasism, på vilka grunder skulle du kunna anmäla någon här? Så vitt jag ser så är det ingen här som sitter och skriker något rasistiskt, utan mer har en diskussion med dig och yttrar sina åsikter.

Edit. Läste även nu att all forskning skulle motsäga det jag sagt. Du får gärna plocka fram lite av denna forskningen också.
Vore väldigt kul med lite forskning om vilket folkslag som våldtar mest. Även om jag är starkt tveksam på att de ens finns.
Senast redigerad av MrAndersson den 24 oktober 2013, 22:11, redigerad totalt 1 gånger.

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Desertrat skrev: kommentatorsfältet i vissa kam var rent vidrigt i innehäll.
väldigt solkigt vissa gånger, rent rasistiskt, med andra ord EMOT lagen, och bryter man mot den så blir man dömd för det.
Sedan vad man tycker om det är var och ens ensak.
Jaså, du menar kommentatorsfälten. Då hänger jag med.

Klart det finns sjuka kommentarer, folk sitter framför datorn och skriver av sig allt sitt hat från arbetsdagen, och ogillar dom invandrare så är det klart att dom tänder på att snacka mycket skit om dessa. Tar du åt dig? Är du Svensk?

Jag har personligen aldrig sett någon bli dömd för brott, för att ha kommenterat "ut med dessa blattehelveten ur vårat Sverige", på en nyhetsartikel, med sitt accounts namn i stil med "skjutblattarna_SD" eller liknande, men det kanske bara är jag som har missat det.

Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

låser.

De va inte kul, jag vill fortfarande ha något som stödjer hennes antydan.
Du får gärna skicka det till mig i PM. //Andersson
Bild
Låst